A Noire Kft. alapítása és piaci bevezetése - Egy magyar ruhatervező piacra lépésének stratégiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pásztor Eszter Laura
További közreműködők: Kasza Lajos
Kulcsszavak:árpolitika
cégalapítás
divat
marketingterv
startup
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/46191
Leíró adatok
Kivonat:Projektmunkámban bemutatom, hogyan képzeltem el egy divattervezéssel és ruhagyártással foglalkozó cég megalapítását, milyen értékesítési csatornákon szeretném a termékeket értékesíteni, milyen üzleti- és marketingtervet dolgoztam ki. Úgy gondolom, napjainkban a fenntartható fejlődésre fókuszálni alapkövetelmény, ezért az újrahasznosított alapanyagok felkutatására is sok időt szenteltem. Ezek ugyan valamivel drágábbak, de egyre inkább jellemző lesz, - ahogy a kérdőíves kutatásomból is kiderül - hogy a vásárlók akár valamivel többet is áldoznának egy ilyen ruhadarabért. Ökológiai lábnyomunk csökkentése korunk egyik lényeges kérdése, és meggyőződésem, hogy a közeljövőben ez a vásárlási szokásokra is jelentős mértékben hatással lesz. Vállalkozásom missziója a fenntartható forrásból származó alapanyagok felhasználásával készült jó minőségű ruhák előállítása. A tervezés során arra fókuszálok, hogy a modell minél előnyösebb legyen viselője számára, kiemelje szépségét. A modern gazdaságban egyre nagyobb hangsúly kap az innováció, remélem, egyedülálló ötletem kedvező fogadtatásban fog részesülni és elő fogja segíteni cégem gyorsabb növekedését. A progresszív technológiai fejlődés tette lehetővé, hogy az általam terveztetett ruhatervezőprogram segítségével vásárlóim tableteken a felkínált elemekből összeállíthassák azt a minden egyedi igényüket kielégítő kreációt, mely alkati sajátosságaik és egyéb elképzeléseik alapján készül el. A jövő fogja eldönteni, hogy ez az innovatív megoldás, valamint a dinamikus növekedési potenciál cégemet a start-up sikertörténetei közé fogja-e emelni.