A Shared Service Centerek (közös szolgáltató központok) bemutatása
Elmentve itt :
Szerző: | Horváth Csaba |
---|---|
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | a globalizáció jellemzői a szolgáltatás kiszervezés a külföldi működő tőke a shared service centerek bemutatása a befektetők jövőbeni lehtőségei beruházás hatékonyság |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/46341 |
Hasonló tételek
A szolgáltató központok (Shared Service Centerek-SSC) jelene és jövője az automatizáció térhódítása következtében
: Pintér Katalin
: Pintér Katalin
Megosztó szolgáltató központok (Shared Service Centerek) létjogosultsága napjainkban, egyéni megoldások a Diageo Kft-nél
: Csőke Ottó
: Csőke Ottó
A Shared Service Centerek folyamatelemzése
: Tóth Krisztina
: Tóth Krisztina
Shared Service Centerek Folyamatelemzés és értékelés a GE Healthcare Shared Service Centerének bemutatásán keresztül
: Buza Anna
: Buza Anna
A Shared Service Centerek szerepe a multinacionális vállalatok életében
: Király Rebeka
: Király Rebeka
Shared Service Centerek a folyamatok és a teljesítmény tükrében
: Pásztor Gábor
: Pásztor Gábor
A shared service centerek szerepe a vállalati hatékonyság növelésében
: György Hanna
: György Hanna
Shared Service Centerek működésének bemutatása egy újonnan alakuló vállalat esettanulmányán keresztül
: Kónya Melinda
: Kónya Melinda
Üzleti szolgáltató központok (outsourcing, shared service) menedzsmentje – Interkulturális menedzsment kihívásai és pozitív aspektusai
: Orosz Norbert
: Orosz Norbert
Shared Service Centerek megléte vidéken - egy fiktív SSC üzleti terve
: Kovács Klaudia Krisztina
: Kovács Klaudia Krisztina
Shared Service Centerek szerepe a magyar gazdaságban a GE példáján bemutatva
: Göblös Gábor
: Göblös Gábor
Shared Service Centerek szerepe a magyar gazdaságban a GE példáján bemutatva
: Göblös Gábor
: Göblös Gábor
A Shared Service Centerek előnyeinek és tevékenységeinek bemutatása egy kiválasztott cég példája alapján.
: Funk Ádám
: Funk Ádám
A szolgáltató központok (Shared Service Center) kialakulása, a modell elterjedése Magyarországon és az aktuális helyzetének a bemutatása
: Remzső Gábor
: Remzső Gábor
A shared service centerek bemutatása, kiemelve a csoportos beszedés fizetési konstrukciót egy kiválasztott vállalat példája alapján
: Csorba Diána
: Csorba Diána
Szolgáltató központok hatása Magyarországon
: Pósch Katinka
: Pósch Katinka
Magyarországi szolgáltató központok marketingkommunikációja
: Botka Julianna
: Botka Julianna
Shared Services Center (SSC), avagy a multinacionális cégek magyarországi szolgáltató központjai
: Horváth Tamás
: Horváth Tamás
A szolgáltató központok bemutatása és kapcsolódása hazánk munkaerőpiacához
: Kiss Kitti
: Kiss Kitti
A szolgáltató központok gazdasági hatásai Magyarországon
: Tran Binh
: Tran Binh
Y generáció a szolgáltató központok világában
: Szabó Sarolta
: Szabó Sarolta
Modern toborzási stratégiák a szolgáltató központok világában
: Szécsényi Krisztina
: Szécsényi Krisztina
Tőkevonzás és a szolgáltató központok Magyarország helyzete az IBM példáján szemléltetve
: Barek Eszter
: Barek Eszter
Karriertervezés a Shared Service Centerben
: Kiss Dániel Bálint
: Kiss Dániel Bálint
MAGYARORSZÁG TŐKEVONZÓ- ÉS VERSENY-KÉPESSÉGE A SZOLGÁLTATÓ KÖZPONTOK PIACÁN A TATA CONSULTANCY SERVICES PÉLDÁJA
: Csikós Bernadett
: Csikós Bernadett
A magyarországi szolgáltató központok vizsgálata és számviteli specialitásai
: Tóth Tünde
: Tóth Tünde
A Shared Service Center (SSC) bemutatása, KPMG-KGSH kialakulása
: Herbert Alexandra
: Herbert Alexandra
A folyamatos fejlődés elvének érvényesülése a szolgáltató központok esetében
: Dargai Andrea
: Dargai Andrea
Call Centerek Új megoldások a vállalti ügyfélkapcsolat-építésben
: Pénzes Nóra
: Pénzes Nóra
Magyarország tőkevonzó képessége a szolgáltató központok piacán a British Petroleum példáján keresztül ismertetve
: Lucski Tünde
: Lucski Tünde
Szolgáltató központok Magyarországon. Hazánk versenyképességének vizsgálata az SSC szektorban
: Cseh Viktória
: Cseh Viktória
A shared service modell pénzügyi szempontú vizsgálata
: Kránicz Judit
Megjelent: (2016)
: Kránicz Judit
Megjelent: (2016)
Analysis of Shared Service Centers from Different Aspects
: Jágri Ádám
: Jágri Ádám
Humán tőke, mint a szolgáltató központok (SSC-k) különleges erőforrása
: Kurusa Adrienn
: Kurusa Adrienn
A szolgáltató központok fejlesztése, Az FTE számítás átalakításában rejlő lehetőségek
: Kassa Réka
: Kassa Réka
Az éves beszámoló elemzésének módszerei, információtartalmának hasznosítása a Grundfos Financial Shared Services Szolgáltató Kft. könyveinek vizsgálatával
: Kaló Zsuzsanna
: Kaló Zsuzsanna
A Grdundfos Financial Shared Services Kft vállalatirányítási rendszere
: Kemény Kitti
: Kemény Kitti
A szolgáltató központok szerepe Magyarországon. A szektor fejlődése és jövőbeni trendkilátásai
: Koma Norbert
: Koma Norbert
A szolgáltató központok és a Z generáció elvárásainak és lehetőségeinek összehasonlítása
: Pászthory Júlia
: Pászthory Júlia
A szolgáltató központok helyzete Magyarországon. Az otthoni munkavégzés, mint hatékony alternatíva.
: Koma Norbert
: Koma Norbert
Hasonló tételek
-
A szolgáltató központok (Shared Service Centerek-SSC) jelene és jövője az automatizáció térhódítása következtében
: Pintér Katalin -
Megosztó szolgáltató központok (Shared Service Centerek) létjogosultsága napjainkban, egyéni megoldások a Diageo Kft-nél
: Csőke Ottó -
A Shared Service Centerek folyamatelemzése
: Tóth Krisztina -
Shared Service Centerek Folyamatelemzés és értékelés a GE Healthcare Shared Service Centerének bemutatásán keresztül
: Buza Anna -
A Shared Service Centerek szerepe a multinacionális vállalatok életében
: Király Rebeka