Politikai marketing, avagy Barack Obama kampánygyőzelme
Elmentve itt :
Szerző: | Buza Nikolett |
---|---|
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | A dolgozatban egy sikeres kampánymenetelést elemeztem. modellezés vizsgálati eljárások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/46391 |
Hasonló tételek
Az Amerikai Egyesült Államok külpolitikája George W. Bush és Barack Obama elnökségének idején
: Kitta Alexandra
: Kitta Alexandra
Az Amerikai Egyesült Államok és Kína gazdasági, külpolitikai kapcsolata Barack Obama és Donald Trump elnökségének idején
: Magyari Anna
: Magyari Anna
Marketing tevékenység a Barack Thermal Resort működésében
: Baranyi Nikolett
: Baranyi Nikolett
Az Egyesült Államok közel-keleti külpolitikája George W. Bush és Barack Obama elnöksége idején, különös tekintettel Irak, Irán és Izrael országaira
: Virág Bálint
: Virág Bálint
A Gönci barack és termőtája
: Acél Lilla
: Acél Lilla
Az egészségturizmus és szolgáltatásainak bemutatása a Barack Thermal Resort-on keresztül
: Lovas Nikolett
: Lovas Nikolett
Protokoll és kommunikációs elvárások a Barack Thermal Resort & Spa**** Hotelben
: Ponta Eszter
: Ponta Eszter
2001. szeptember 11 utáni külpolitika alakulása a Bush és Obama-adminisztráció idején
: Csáti András
: Csáti András
Politikai marketing eszközök
: Fekete András
: Fekete András
A kubai-amerikai olvadás Barack Obama kubai külpolitikája
: Lukács Krisztina Piroska
: Lukács Krisztina Piroska
Politikai marketing és a választó
: Sőregi Ifj. Tibor
: Sőregi Ifj. Tibor
Marketing és termékfejlesztés a politikai kommunikációban
: Hornicsár Petra
: Hornicsár Petra
"Társasmédia-elnökség" A politikai kommunikációs stratégiák változásai Barack Obama 2008-as és Donald Trump 2016-os elnökválasztási kampányán keresztül
: Szeidl Orsolya
: Szeidl Orsolya
Politikai énmárka, avagy magyar politikusok kommunikációja az újmédia korában
: Kurucz Imola Anna
: Kurucz Imola Anna
Presidential policies of resolving terrorism in the Middle East George W. Bush vs. Barack Obama
: Veszeli Ádám
Megjelent: (2013)
: Veszeli Ádám
Megjelent: (2013)
Mozgó kereskedelem a Dunán avagy venni vagy bérelni?
: Búza Bence
: Búza Bence
Politikai marketing a 2022-es választások gyakorlatában
: Szabados Endre
: Szabados Endre
A politikai marketing szerepe a 2020-as amerikai elnökválasztásban
: Tóth Bence Attila
: Tóth Bence Attila
AFidesz szavazóbázisa és kampányainak politikai marketing szemléletű elemzése
: Ádám Henriett Emília
: Ádám Henriett Emília
A politikai unió
: Pozsony Péter
: Pozsony Péter
Politikai marketingkommunikáció Magyarországon
: Vető Lídia Lilla
: Vető Lídia Lilla
Fiatalok politikai érdeklődése
: Balogh Julio
: Balogh Julio
A közösségi média hatása a politikai kampányokra és a politikai polarizációra
: Béres Márton János
: Béres Márton János
Az amerikai politikai kultúra
: Tóth Kinga
: Tóth Kinga
Online marketing eszközök használata és jelentősége a Thon Hotel EU példáján keresztül
: Búza Blanka
: Búza Blanka
A közösségi média hatása a politikai részvételre és szerepe a politikai kampányokban
: Kalmár Dóra
: Kalmár Dóra
Alkalmazott politikai marketing - A 2019. évi önkormányzati választások budapesti kampányának elemzése
: Molnár Máté Zoltán
: Molnár Máté Zoltán
Az Európai Unió pénzügyi politikái
: Pálinkás Mátyás
: Pálinkás Mátyás
Politikai populizmus a Brexit példáján
: Dabóczy Mihály
: Dabóczy Mihály
A politikai marketingkommunikáció hitelessége Magyarországon
: Rémai Zsolt Patrik
: Rémai Zsolt Patrik
Politikai korrektség (PC) nyelvi megnyilvánulásai
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Megjelent: (2014)
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Megjelent: (2014)
A migrációs válság politikai hatása Németországban
: Németh Balázs
: Németh Balázs
A környezetvédelem mint politikai kommunikációs eszköz
: Maradi Gergő
: Maradi Gergő
Politikai attitűdök vizsgálata a közvéleménykutatások tükrében
: Takács Mónika
Megjelent: (2013)
: Takács Mónika
Megjelent: (2013)
Válság az eurozónában - politikai gazdaságtani megközelítésben
: Vigvári Gábor
Megjelent: (2015)
: Vigvári Gábor
Megjelent: (2015)
Politikai marketing – Refugees (un)welcome A migrációs válság tematizálása magyar és német kormányzati kampányokban
: Molnár Máté Zoltán
: Molnár Máté Zoltán
Az 1990-2010 közötti politikai retorikai fordulatok a nyilvánosságban, politikai megnyilatkozások a sajtó, média és nyilvánosság tükrében
: Farkas Ádám
: Farkas Ádám
"16+1 együttműködés" gazdasági és politikai elemzése
: Szanyi Róbert
: Szanyi Róbert
Az Arab-öböl gazdasági és politikai dilemmái
: Czellecz Roland
: Czellecz Roland
A gyűlöletpolitika térnyerése a magyar politikai kommunikációban
: Niedermüller Tamás Bálint
: Niedermüller Tamás Bálint
Hasonló tételek
-
Az Amerikai Egyesült Államok külpolitikája George W. Bush és Barack Obama elnökségének idején
: Kitta Alexandra -
Az Amerikai Egyesült Államok és Kína gazdasági, külpolitikai kapcsolata Barack Obama és Donald Trump elnökségének idején
: Magyari Anna -
Marketing tevékenység a Barack Thermal Resort működésében
: Baranyi Nikolett -
Az Egyesült Államok közel-keleti külpolitikája George W. Bush és Barack Obama elnöksége idején, különös tekintettel Irak, Irán és Izrael országaira
: Virág Bálint -
A Gönci barack és termőtája
: Acél Lilla