A KONE Felvonó Kft. Ügyfélszolgálat Menedzsment (CRM) rendszerének elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Wimme Beáta Ilona |
---|---|
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Ügyfélszolgálat Menedzsment CRM hatékonyság vállalat üzleti folyamatai |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/46453 |
Hasonló tételek
Virtuális ügyfélszolgálat, avagy egy új megoldás a CRM-ben
: Varga Viktória
: Varga Viktória
Ügyfélszolgálat szerepe a márka megítélésében
: Császár Zoltán
: Császár Zoltán
Az ügyfélszolgálat digitalizálása egy Proof of Concept chatbot létrehozása egy könyvelőcég számára
: Lelik Levente Pál
: Lelik Levente Pál
Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM-Customer Relationship Management) rendszerének bemutatása és megvalósítása a BMD Rendszerház Kft-nél
: Jaszenák Zsuzsanna
: Jaszenák Zsuzsanna
Gazdasági szervezet CRM rendszerének bemutatása
: Póczos Anett
: Póczos Anett
Az ügyfélkapcsolat menedzsment lehetőségei és szerepe az OTP Bank CRM rendszerének példáján keresztül
: Méth Flóra
: Méth Flóra
Ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) egy vállalkozás tevékenységében
: Erős Norbert
: Erős Norbert
Két telekommunikációs nagyvállalat CRM rendszerének összehasonlítása
: Nagy Norbert Marcel
: Nagy Norbert Marcel
A telefonos ügyfélszolgálat vizsgálata a toborzás és kiválasztás vonatkozásában
: Sári Petra
: Sári Petra
Az erőszakmentes kommunikáció jelentősége és sikeressége az ügyfélszolgálat világában
: Takács Tímea
: Takács Tímea
CRM vevőkapcsolat-menedzsment rendszer alkalmazásával nyíló lehetőségek
: Balázs Viktória
: Balázs Viktória
CRM-Ügyfélkapcsolat menedzsment az emberi erőforrások szektorban
: Erdélyi Viktória Anna
: Erdélyi Viktória Anna
Gazdasági szervezet CRM rendszerének bemutatása, IT eszközei segítségével
: Bács Emese
: Bács Emese
Gazdasági szervezet CRM rendszerének bemutatása, IT eszközei részletezésével
: Császárné Rakmányi Janka
: Császárné Rakmányi Janka
Gazdasági szervezet CRM rendszerének bemutatása, IT eszközei részletezéseivel
: Barnóth Róbert
: Barnóth Róbert
Gazdasági szervezet CRM rendszerének bemutatása, IT eszközei segítségével
: Viski Andrea
: Viski Andrea
A Get Energy Solutions Kft. saját fejlesztésű CRM rendszerének bemutatása
: Lantos Krisztián Zsolt
: Lantos Krisztián Zsolt
Az ügyfélszolgálat működése és az ügyfélkezelés egy multinacionális logisztikai vállalatnál
: Török Géza
: Török Géza
Egy kereskedelmi vállalat CRM rendszerének megtervezése, szükségletének felmérése
: Magyar Viktória
: Magyar Viktória
A Békás Kft. CRM rendszerének bemutatása és ügyfélkapcsolatainak fejlesztése rendezvényein keresztül
: Buchala Eszter Kira
: Buchala Eszter Kira
AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT SZEREPE AZ ÁRUTOVÁBBÍTÁS KOORDINÁLÁSÁBAN A SEWS KOMPONENS ÉS ELEKTRONIKA EURÓPA KFT-NÉL
: Tóth Barbara
: Tóth Barbara
Gazdasági szervezet CRM rendszerének bemutatása, IT eszközei részletezésével – nyílt forráskódú CRM rendszer adaptációk a hazai kis – és középvállalkozásoknál
: Bognár Andras
: Bognár Andras
A Veeva innovatív CRM rendszerének elemzése Előnyök és hátrányok a saját fejlesztésű megoldásokkal szemben
: Szelesné Witzing Anett
: Szelesné Witzing Anett
Az ASSUR Kft. CRM rendszerének bevezetése az új és meglévő ügyfelek megszerzése és megtartása érdekében
: Molnár Dorottya
: Molnár Dorottya
CRM rendszerek - CRM az E.ON-nál
: György László Dávid
: György László Dávid
A CRM és az életciklus menedzsment szerepe az OTP Bank hitelkártya üzletág esetében
: Visky Krisztián
: Visky Krisztián
Szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlati megvalósulása az MKB Bank Zrt. CRM rendszerén keresztül
: Arató Zsófia
: Arató Zsófia
CRM rendszerek
: Szántai Anita
: Szántai Anita
CRM rendszerek
: Botha Tibor
: Botha Tibor
CRM rendszerek
: Botha Tibor
: Botha Tibor
A Vertis Környezetvédelmi Pénzügyi Zrt. ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszerének bemutatása
: Lőrincz Nikoletta Beatrix
: Lőrincz Nikoletta Beatrix
CRM a Humán Centrum Kft-nél
: Weinhoffer Petra
: Weinhoffer Petra
Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM) alkalmazásának hatékonysága, teljesítmény értékelési és fejlődési lehetőségei, egy multinacionális nagyvállalat életében
: Závodi Péter
: Závodi Péter
CRM rendszerek – CRM alkalmazása és hatásai az Avalon Car(e) Services Kft.-nél
: Szigeti Bendegúz
: Szigeti Bendegúz
CRM a gyakorlatban
: Rusvai Norbert
: Rusvai Norbert
A CRM rendszerek bemutatása két CRM rendszer bemutatásával, összehasonlításával
: Nyerges Péter
: Nyerges Péter
Hasonló tételek
-
Virtuális ügyfélszolgálat, avagy egy új megoldás a CRM-ben
: Varga Viktória -
Ügyfélszolgálat szerepe a márka megítélésében
: Császár Zoltán -
Az ügyfélszolgálat digitalizálása egy Proof of Concept chatbot létrehozása egy könyvelőcég számára
: Lelik Levente Pál -
Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM-Customer Relationship Management) rendszerének bemutatása és megvalósítása a BMD Rendszerház Kft-nél
: Jaszenák Zsuzsanna -
Gazdasági szervezet CRM rendszerének bemutatása
: Póczos Anett