A modern marketing szerepe a pálinka nemzeti itallá válásában
Elmentve itt :
Szerző: | Puskás Ágota |
---|---|
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | marketing marketing-mix pálinka fogyasztói magatartás marketingstratégia átalakulás hatékonyság |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/46465 |
Hasonló tételek
A bizalom és az érzelmi intelligencia szerepe a szervezeti tagok "együttműködöbbé" válásában
: Vágány Judit, et al.
Megjelent: (2013)
: Vágány Judit, et al.
Megjelent: (2013)
Pálinkakészítés, pálinka szerepe a gasztronómiában
: Kalácska Áron
: Kalácska Áron
New trends in Hungarian Pálinka Market
: Mészáros Alexandra
: Mészáros Alexandra
A pálinka, mint nemzeti ital image-fejlődése 2000-től 2010-ig Magyarországon
: Győry Eszter
: Győry Eszter
A PÁLINKA KÉSZÍTÉSE, A PÁLINKA KÍNÁLÁSA A VENDÉGLÁTÁSBAN
: Adorján Kinga
: Adorján Kinga
A Pálinka, mint Hungarikum
: Dósa Alexandra
: Dósa Alexandra
A pálinka, mint hungarikum szerepe a magyar gasztronómiában
: Varga Viktória
: Varga Viktória
Pálinka újratöltve A Panyolai Szilvórium Kft. marketingtevékenységének elemzése
: Végh Zsuzsanna Végh Zsuzsanna
: Végh Zsuzsanna Végh Zsuzsanna
A pálinka előállítása és értékesítése, a Békési Pálinka Zrt. példáján keresztül szemléltetve
: Hidvégi Nikolett
: Hidvégi Nikolett
A pálinka, mint hungarikum turisztikai vonzerejének vizsgálata a Pálinka Experience Budapest alapján
: Weisz Regina Virág
: Weisz Regina Virág
A pálinka, mint hungarikum, avagy hogyan jelenik meg a pálinka turisztikai vonzerőként Magyarországon
: Hájer Hanna
: Hájer Hanna
Pálinka készítése, helye a vendéglátásban és a pálinka, mint turisztikai vonzerő hazánk turizmusában
: Szeghalmi Tamás Ferenc
: Szeghalmi Tamás Ferenc
CyberPálinka avagy A pálinka internetes megjelenése és a DKP Pálinkaház Kft fészek stratégiája
: Kovács Andrea
: Kovács Andrea
A marketing szerepe a mai modern magánegészségügyben
: Csernavölgyi István
: Csernavölgyi István
A modern marketing
: Onita Márió Márk
: Onita Márió Márk
Pálinkafőzés Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében, a pálinka szerepe a vendéglátásban
: Gunyecz Tibor Konrád
: Gunyecz Tibor Konrád
Pálinkakészítés, a pálinka ajánlása a vendéglátásban
: Slajchó Valentin
: Slajchó Valentin
A pálinka hatása a magyar turizmusra
: Török Anita
: Török Anita
A pálinka és a rendezvényszervezés kapcsolata
: Kovács Luca Fruzsina
: Kovács Luca Fruzsina
A pálinka készítése és fogyasztása napjainkban
: Czifra Bálint
: Czifra Bálint
Pálinkakészítés és a pálinka fogyasztási szokásai
: Piffkó Eszter
: Piffkó Eszter
A pálinkakészítés, a pálinka ajánlása a vendéglátásban
: Kóczon Viktor
: Kóczon Viktor
A pálinka felhasználásának lehetőségei a csúcsgasztronómia italkínálatában
: Berecz Panna Viola
: Berecz Panna Viola
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal magánszemélyekre vonatkozó ellenőrzései
: Puskás Viktória
: Puskás Viktória
Marketing Iránytű A Pálinka és az Etyeki Czimeres Pálinkaház, Peterke János túravezetésével
: Peterke János
: Peterke János
Pálinka, mint hungarikum fogyasztási szokásai a fiatalok körében Fókuszban az Árpád Pálinka és a Városliget Café
: Sóvágó Éva Zsuzsanna
: Sóvágó Éva Zsuzsanna
A modern technológiákat felhasználó marketing szerepe a sikeres turizmusban
: Szali Attila
: Szali Attila
Pálinka, mint hungarikum és népszerűségének növelési lehetőségei
: Madar Gwendolin
: Madar Gwendolin
"A pálinka Magyarországon világhírű" - és a határainkon túl?
: Kovács Máté
: Kovács Máté
A Pálinka Patika itallapjának elemzése, szakszerű csoportosítása, sorrendje
: Borhi Balázs
: Borhi Balázs
A pálinka fogyasztási és vásárlási szokásainak kvalitatív vizsgálata
: Totth Gedeon, et al.
Megjelent: (2018)
: Totth Gedeon, et al.
Megjelent: (2018)
Egy fogyatékossággal élő vállalkozó motivációi, támogató és akadályozó tényezői A vállalkozásfejlesztési ökoszisztéma és a társadalmi hatások okozta lehetőségek egy fogyatékossággal élő egyén vállalkozóvá válásában
: Kakuk Dalma
: Kakuk Dalma
A pálinka fogyasztási szokásai és felhasználási lehetőségei a gasztronómiában
: Gáspár Szilvia Margit
: Gáspár Szilvia Margit
A pálinka bemutatása a Szigetköz Lelke Pálinkaház példáján keresztül
: Radics Bence
: Radics Bence
Marketing csatornák a 2018-as Nemzeti oltóprogramban
: Orosz Richárd
: Orosz Richárd
A pálinka szerepének és megítélésének változása az elmúlt évtizedekben Magyarországon.
: Aranyos Máté
: Aranyos Máté
A pálinka ágazat környezetének bemutatása az Erős Pálinkafőzde példáján keresztül
: Somogyi Botond
: Somogyi Botond
Innováció a pálinka- és párlat szegmensben. Innováció szerepe az értékteremtésben, innovációs folyamatok menedzsmentje, szervezeti innovációk
: Pizág Orsolya
: Pizág Orsolya
A hazai pálinka bemutatása és elemzése a kereskedelemben több pálinkafőzdén keresztül
: Csorba Zsanett
: Csorba Zsanett
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal szerepe a vendéglátásban
: Breuerné Boross Noémi
: Breuerné Boross Noémi
Hasonló tételek
-
A bizalom és az érzelmi intelligencia szerepe a szervezeti tagok "együttműködöbbé" válásában
: Vágány Judit, et al.
Megjelent: (2013) -
Pálinkakészítés, pálinka szerepe a gasztronómiában
: Kalácska Áron -
New trends in Hungarian Pálinka Market
: Mészáros Alexandra -
A pálinka, mint nemzeti ital image-fejlődése 2000-től 2010-ig Magyarországon
: Győry Eszter -
A PÁLINKA KÉSZÍTÉSE, A PÁLINKA KÍNÁLÁSA A VENDÉGLÁTÁSBAN
: Adorján Kinga