Egy mentor program bemutatása és hatásainak kritikus elemzése a Sásdi Vendéglátóipari Szakképző Iskola példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Sebőkné Pinczés Andrea |
---|---|
További közreműködők: | Karakasné Dr. Morvay Klára |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | mentor |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4649 |
Hasonló tételek
A tehetséggondozás gyakorlatának, módszereinek, hatásainak elemző bemutatása a Gundel Károly Szakképző Iskola példáján keresztül
: Csulak Gergely
: Csulak Gergely
A cukrász szakképzés változásai az Unghváry László Vendéglátóipari és Szakképző Iskola tükrében
: Nagy Brigitta
: Nagy Brigitta
Szakképző iskola szerepe a tanulók szocializációjában
: Surina Nóra
: Surina Nóra
Egy mentoring program bevezetésének lehetséges folyamata
: Faggyas Andrea
: Faggyas Andrea
Az iskolai agresszió a Berettyóújfalui Szakképzési Cetrum Bocskai István Szakképző Iskola példáján keresztül
: Majzer Zoltán
: Majzer Zoltán
A Dabasi Kossuth Zsuzsanna Szakképző Iskola és Kollégium marketingterve
: Beke Istvánné
: Beke Istvánné
A Sásdi Faodu Egyesület uniós támogatásból létrejött projektje
: Csizmadia Barbara
: Csizmadia Barbara
A Mintamenza Program kialakulásának körülményei és kritikus pontjainak bemutatása
: Végh Adrien Enikő
: Végh Adrien Enikő
Az egészséges táplálkozás lehetőségeinek oktatása a Mándy Iván Szakképző Iskola vendéglátó szakképzésében
: Tokodi Zoltánné
: Tokodi Zoltánné
A Makói Návay Lajos Kereskedelmi és Közgazdasági Szakképző Iskola és Kollégium marketingterve
: Risch Ilona
: Risch Ilona
A szakképzés változásainak hatása a Balmazújvárosi Veres Péter Gimnázium és Szakképző Iskola életére
: Opre Györgyné
: Opre Györgyné
Módosított szakképzési törvény és beilleszthetősége a BGSZC Terézvárosi Technikum és Szakképző Iskola gyakorlatában
: Balogh Gyöngyi Bianka
: Balogh Gyöngyi Bianka
ISKOLAI KONFLIKTUSOK ÉS MEGOLDÁSI LEHETŐSÉGEI A SZOLNOKI SZOLGÁLTATÁSI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM KERESKEDELMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÉPZŐ ISKOLÁJÁBAN
: Szőke Zita
: Szőke Zita
Környezeti nevelés a Budapesti Gazdasági Egyetemen - a Green Mentor program tapasztalatai ENVIRONMENTAL EDUCATION AT BUDAPEST BUSINESS SCHOOL EXPERIENCE OF THE GREEN MENTOR PROGRAMME
: Dr. Győri Zsuzsanna, et al.
Megjelent: (2018)
: Dr. Győri Zsuzsanna, et al.
Megjelent: (2018)
Nyelvtanulási és szakmai teljesítmények, valamint a külföldi munkavállalási kedv kapcsolata kereskedelmi és vendéglátóipari szakképző iskolások körében.
: Horváth Gáborné
: Horváth Gáborné
A Sziget Fesztivál – önkéntes program emberi erőforrás gazdálkodásának jellemzői, informatikai megoldása; valamint a mentor program jelentőségének és lehetőségeinek bemutatása
: Pereczes Nikolett
: Pereczes Nikolett
Konfliktuskezelés egy szakképző iskolában
: Hollós Gusztáv Zoltán
: Hollós Gusztáv Zoltán
Coaching and mentoring at family businesses in process of transition
: Madarasiné Szirmai Andrea, et al.
Megjelent: (2019)
: Madarasiné Szirmai Andrea, et al.
Megjelent: (2019)
Pályaorientációs tevékenység egy szakképző iskolában
: Pap Szilvia Éva
: Pap Szilvia Éva
A projektoktatás a szakképző iskolákban
: Palaticzky Anett
: Palaticzky Anett
Szakképzés szerepe az integrációban – Egyházi fenntartású iskola példáján keresztül
: Séder Krisztián
Megjelent: (2016)
: Séder Krisztián
Megjelent: (2016)
Az Arizona program adaptációja avagy a tanórai rend fenntartásának módszere Csepelen az ADU Szakképző iskolában
: Kiss Brigitta Mónika
: Kiss Brigitta Mónika
A Mentor program szükségessége, szerepe, kihívásai és menedzselése a munkahelyi beilleszkedés során egy nagyvállalat esetében
: Cseh Dominika
: Cseh Dominika
Ingatlanfejlesztés célú szálláshely beruházás kritikus elemzése egy budapesti multifunkcionális apartman példáján keresztül
: Juhász László Péter
: Juhász László Péter
A vevőkapcsolatok kezelésének szerepe és bemutatása az Economic Mentor Kft.-n keresztül
: Márkus Bettina
: Márkus Bettina
Az ügyfélkapcsolatok szerepének és jelentőségének bemutatása az Economic Mentor Kft.-n keresztül
: Márkus Bettina
: Márkus Bettina
A transzferárképzés fontossága és kritikus pontjai a vállalati szektorban - aggályok és kritikus kérdések
: Lustyik Vivien
: Lustyik Vivien
Kockázati forrás vagy kritikus sikertényező?
: Kovács Ildikó
: Kovács Ildikó
Mentor program hatása a próbaidő alatti felmondásokra a Knorr-Bremse Vasúti Jármű Rendszerek Hungária Kft. vállalatnál
: Kozák Eszter Fruzsina
: Kozák Eszter Fruzsina
Idegenforgalmi és vendéglátóipari szakmai lemorzsolódás egy választott intézmény példáján keresztül
: Orbán Dezső
: Orbán Dezső
Egy szakképző iskolában dolgozó pedagógusok teljesítményértékelése
: Hodvogner Zsófia
: Hodvogner Zsófia
Vendéglátóipari tevékenységek és szolgáltatások bemutatása az Art Gastronomyn keresztül
: Kiss Bernadett
: Kiss Bernadett
Az M-learning ismertsége és támogatottsága a Győri Szolgáltatási SZC Krúdy Gyula Gimnáziuma, Két Tanítási Nyelvű Középiskolája, Turisztikai és Vendéglátóipari Szakképző Iskolájában
: Nyul Balázs
: Nyul Balázs
Britan's "broken society" ; Kritikus tömegbázis [fordítás]
: Gáborjáni Szabó Melinda
: Gáborjáni Szabó Melinda
A részvényvisszavásárlási program részvényárfolyamra gyakorolt hatásainak elméleti és statisztikai vizsgálata
: Golovics Milán
: Golovics Milán
A hazai szállodaipar helyzetének kritikus elemzése
: Tamási Dávid
: Tamási Dávid
A hévízi szállodák marketingkommunikációjának kritikus elemzése
: Trbovics Zóra
: Trbovics Zóra
Iskola a jövőben? Egy jövőkutatási kísérlet bemutatása
: Király Gábor, et al.
Megjelent: (2015)
: Király Gábor, et al.
Megjelent: (2015)
Munkahelyi coaching, mentoring egy magyar KKV-nál
: Gergely Zsófia Flóra
: Gergely Zsófia Flóra
Tananyag az online marketing oktatásához kereskedelmi technikumok és szakképző iskolák számára
: Hazslinszky Andrea
: Hazslinszky Andrea
Hasonló tételek
-
A tehetséggondozás gyakorlatának, módszereinek, hatásainak elemző bemutatása a Gundel Károly Szakképző Iskola példáján keresztül
: Csulak Gergely -
A cukrász szakképzés változásai az Unghváry László Vendéglátóipari és Szakképző Iskola tükrében
: Nagy Brigitta -
Szakképző iskola szerepe a tanulók szocializációjában
: Surina Nóra -
Egy mentoring program bevezetésének lehetséges folyamata
: Faggyas Andrea -
Az iskolai agresszió a Berettyóújfalui Szakképzési Cetrum Bocskai István Szakképző Iskola példáján keresztül
: Majzer Zoltán