Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM-Customer Relationship Management) rendszerének bemutatása és megvalósítása a BMD Rendszerház Kft-nél

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jaszenák Zsuzsanna
Format: Thesis
Kulcsszavak:ügyfél
szoftver
CRM rendszer
integrált vállalatirányítási rendszer
ügyviteli feldolgozó rendszer
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/46581

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg46581
005 20230816151759.0
008 230816suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Jaszenák Zsuzsanna 
245 1 0 |a Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM-Customer Relationship Management) rendszerének bemutatása és megvalósítása a BMD Rendszerház Kft-nél  |c Jaszenák Zsuzsanna  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a ügyfél 
695 |a szoftver 
695 |a CRM rendszer 
695 |a integrált vállalatirányítási rendszer 
695 |a ügyviteli feldolgozó rendszer 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/46581/1/00001012.doc  |z Dokumentum-elérés