Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM-Customer Relationship Management) rendszerének bemutatása és megvalósítása a BMD Rendszerház Kft-nél
Saved in:
Main Author: | Jaszenák Zsuzsanna |
---|---|
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | ügyfél szoftver CRM rendszer integrált vállalatirányítási rendszer ügyviteli feldolgozó rendszer |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/46581 |
Similar Items
Customer Relationship Management (CRM) system for Non-governmental Organizations in Georgia
: Ezugbaia Dea
: Ezugbaia Dea
Ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) egy vállalkozás tevékenységében
: Erős Norbert
: Erős Norbert
Customer Relationship Management (CRM) System Implementations in the Hospitality Industry - An Assessment of the Budapest Hotel Market
: Khikmatilloev Mirabbos Jamshidovich
: Khikmatilloev Mirabbos Jamshidovich
Customer Relationship Management (CRM) system implementations in the Hospitality Industry - An Assessment of The Budapest Hotel Market
: Khikmatilloev Mirabbos Jamshidovich
: Khikmatilloev Mirabbos Jamshidovich
Customer Relationship Management integrációja vállalatirányítási rendszerekbe
: Ihász Attila
: Ihász Attila
CRM-Ügyfélkapcsolat menedzsment az emberi erőforrások szektorban
: Erdélyi Viktória Anna
: Erdélyi Viktória Anna
Az ügyfélkapcsolat menedzsment lehetőségei és szerepe az OTP Bank CRM rendszerének példáján keresztül
: Méth Flóra
: Méth Flóra
Customer Relationship Management (CRM) rendszer tervezése és implementálása a Settlers Relocation Kft. példáján keresztül bemutatva
: Seres Péter
: Seres Péter
A Vertis Környezetvédelmi Pénzügyi Zrt. ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszerének bemutatása
: Lőrincz Nikoletta Beatrix
: Lőrincz Nikoletta Beatrix
A Weboptim Rendszerház Kft. tevékenységének elemzése
: Szilfai Judit
: Szilfai Judit
A CRM jelentősége egy bank ügyfélkapcsolat kezelésében
: Szabó Roland
: Szabó Roland
Ügyfélkapcsolat-menedzsment a gazdálkodó szervezetben
: Czibilka Ivett
: Czibilka Ivett
Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán
: Severa Vivien
: Severa Vivien
Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a logisztikában
: Sárkány Dóra
: Sárkány Dóra
Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM) alkalmazásának hatékonysága, teljesítmény értékelési és fejlődési lehetőségei, egy multinacionális nagyvállalat életében
: Závodi Péter
: Závodi Péter
A Weboptim Rendszerház Kft. online marketing tevékenységei
: Nábrádi Zsuzsa
: Nábrádi Zsuzsa
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment megvalósulása a Human Dialog Kft.-nél
: Veszelovszki Vivien
: Veszelovszki Vivien
Az OTP Bank Nyrt és a Customer Relationship Management, azaz a személyre szabott segítség
: Kovács László
: Kovács László
Potential development opportunities in communication, and customer relationship management of small-, and medium-sized enterprises in the Hungarian beauty industry
: Pátrovics András Rodrigó
: Pátrovics András Rodrigó
A KONE Felvonó Kft. Ügyfélszolgálat Menedzsment (CRM) rendszerének elemzése
: Wimme Beáta Ilona
: Wimme Beáta Ilona
Ügyfélkapcsolat menedzsment hatékonyságát befolyásoló tényezők vizsgálata
: Barnóth Petra
: Barnóth Petra
Money talks! Presentation of the pricing policy at Bravogroup Rendszerház Ltd
: Sárándi Attila
: Sárándi Attila
Ügyfélkapcsolat-menedzsment és ügyfélelégedettség szerepe a Europ Assistance Magyarország Kft.-nél
: Vass Rita
: Vass Rita
Gazdasági szervezet CRM rendszerének bemutatása
: Póczos Anett
: Póczos Anett
Szolgáltatás menedzsment és ügyfélkapcsolat menedzsment a táplálékkiegészítőket forgalmazó vállalatok piacán
: Horváth Apród
: Horváth Apród
Customer relationship communication process and process change due to the behavior change of the customer in the premium and luxury car industry
: Simon Alexandra Dóra
: Simon Alexandra Dóra
Ügyfélkapcsolat menedzsment gyakorlata és szerepe nagyvállalati ügyfélkörben az MKB Bank Nyrt.-nél
: Rézsó Petra
: Rézsó Petra
The relationship between the education level & personal financial management
: Adigozalov Zulfugar
: Adigozalov Zulfugar
Examination of the relationship between customer satisfaction and experiential thinking in case of hotel staying
: Guo Juncen
: Guo Juncen
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Bányai Attila
: Bányai Attila
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Szendrei Gyula
: Szendrei Gyula
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Baintner Katinka
: Baintner Katinka
A szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlata, ügyfélkapcsolat menedzsment az OTP Bank gyakorlatában
: Horgász Balázs
: Horgász Balázs
How can companies adapt social media for successful development of relationship marketing with customers?
: Bányász Marcell Péter
: Bányász Marcell Péter
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítmény értékelési lehetőségei
: Rácz Réka
: Rácz Réka
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment elmélete és gyakorlata a Vodafone-nál
: Tóth Nikolett
: Tóth Nikolett
A ZalaWare Informatikai Rendszerház Kft. stakeholder-elemzése és a vállalatirányítási rendszerek bemutatása
: Sziva Adrienn
: Sziva Adrienn
Gazdasági szervezet CRM rendszerének bemutatása, IT eszközei segítségével
: Bács Emese
: Bács Emese
Gazdasági szervezet CRM rendszerének bemutatása, IT eszközei részletezésével
: Császárné Rakmányi Janka
: Császárné Rakmányi Janka
Gazdasági szervezet CRM rendszerének bemutatása, IT eszközei részletezéseivel
: Barnóth Róbert
: Barnóth Róbert
Similar Items
-
Customer Relationship Management (CRM) system for Non-governmental Organizations in Georgia
: Ezugbaia Dea -
Ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) egy vállalkozás tevékenységében
: Erős Norbert -
Customer Relationship Management (CRM) System Implementations in the Hospitality Industry - An Assessment of the Budapest Hotel Market
: Khikmatilloev Mirabbos Jamshidovich -
Customer Relationship Management (CRM) system implementations in the Hospitality Industry - An Assessment of The Budapest Hotel Market
: Khikmatilloev Mirabbos Jamshidovich -
Customer Relationship Management integrációja vállalatirányítási rendszerekbe
: Ihász Attila