A USE unused magyar designer márka ismertségének vizsgálata hazánkban - A magyar divatpiac áttekintésével
Elmentve itt :
Szerző: | Geiger Klaudia |
---|---|
További közreműködők: | Hlédik Erika |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Kommunikáció Divat Divattervezés Márka Magyarország USE unused |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4660 |
Hasonló tételek
Két designer márka médiabotrányának kríziskommunikációja
: Király Tamara
: Király Tamara
Az Inditex vállalat márkaportfóliójának bemutatása és a Zara márka sikerének és ismertségének vizsgálata
: Tóth Evelin
: Tóth Evelin
Befektetési alapok helyzetének és ismertségének vizsgálata
: Bakó Franciska
: Bakó Franciska
A MRS HERSKIN designer táska márka külpiaci bevezetése
: Koffler Júlia
: Koffler Júlia
A klímasemleges szálláshelyek ismertségének és működésének vizsgálata Magyarországon
: Csánki Nóra
: Csánki Nóra
A Gottwald Hotel Kft. ismertségének és vendégelégedettségének vizsgálata
: Nagy Illés
: Nagy Illés
Zero waste üzletek elterjedése, és ismertségének, megítélésének vizsgálata Magyarországon
: Kovács Blanka Laura
: Kovács Blanka Laura
A Remington márka térhódításának és piaci helyzetének vizsgálata hazánkban
: Kerekes Dóra
: Kerekes Dóra
A DKMT Eurorégió tevékenységének bemutatása ismertségének tükrében
: Tamaskó Anett
: Tamaskó Anett
Az Etyek-Budai borvidék ismertségének vizsgálata az Etyeki Piknik tükrében
: Gólya Nikoletta
: Gólya Nikoletta
Közösségi finanszírozás lehetőségeinek és ismertségének bemutatása a hazai vállalkozások körében
: Péter Csilla Noémi
: Péter Csilla Noémi
Service design a szoftverfejlesztésben
: Gönczöl Armand
: Gönczöl Armand
A magyarországi barkácsáruházak Corporate Design elemeinek vizsgálata
: Kerék Viktória
: Kerék Viktória
A CCUSA és a Camp Leaders cégek ismertségének felmérése, marketingtevékenységük elemzésével
: Bajcsev Brigitta
: Bajcsev Brigitta
The evolution of the interior design in hospitality
: Tremmel András
: Tremmel András
The relationship between the national culture, Facebook use and smartphone use of students in Serbia
: Rajković Jelena, et al.
Megjelent: (2020)
: Rajković Jelena, et al.
Megjelent: (2020)
AkusTone fülspray piacának,ismertségének és a termékhez kapcsolódó fogyasztói szokásoknak elemzése
: Fekete - Varga Georgina
: Fekete - Varga Georgina
Egy új okostelefon-márka bevezetési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon
: Takáč Ladislav
: Takáč Ladislav
A Landliebe márka bevezetése a magyar piacra
: Pap Brigitta
: Pap Brigitta
A Kiehl's márka bevezetése a magyar piacra
: Hanol Ádám
: Hanol Ádám
Krea Design Cafe üzleti terve
: Keksz Richárd
: Keksz Richárd
Az Asahi márka bevezetése a magyar piacra
: Lázár András Barna
: Lázár András Barna
Arculat, márka és imázs átfogó értelmezése egy magyar tervezői márka példája alapján
: Vincze Dóra
: Vincze Dóra
Hírnévmenedzsment a képzőművészet és design területén
: Kolozsvári Zsuzsanna
: Kolozsvári Zsuzsanna
Design és belsőépítészet a szállodák világában
: Illés Renáta
: Illés Renáta
Digital Product Design a 21. században
: Takács Fanni
: Takács Fanni
Design of a Sustainable Restaurant with Today's Perspective
: Huszák Paula Linda
: Huszák Paula Linda
Gender Equality in digitalization and Computer Use
: Mustapha Malek Ben
Megjelent: (2023)
: Mustapha Malek Ben
Megjelent: (2023)
Softtrader's future on the used software market
: László Lilla
: László Lilla
Sajtfogyasztási szokások vizsgálata hazánkban
: Vadon Bettina
: Vadon Bettina
Egy márka beszerzése és felépítése a magyar piacon
: Kovács István Bence
: Kovács István Bence
Márkaépítés, Márkamenedzsment Mycellen márka bevezetése a magyar piacra
: Széchenyi Martin Endre
: Széchenyi Martin Endre
UX design elemek jelentősége weboldal tervezésnél
: Székely Vivien
: Székely Vivien
A márka és a munkáltatói márka kapcsolata, az employer branding alkalmazása a Magyar Telekomnál
: Jantyik Orsolya Lidia
: Jantyik Orsolya Lidia
A design és enteriőr fogyasztóra gyakorolt hatásának vizsgálata reggelizők esetében
: Greman Regina
: Greman Regina
Készletezés vizsgálata a Kávai Promo és Chef Design Kft. vonatkozásában
: Mészáros Lujza Anna
: Mészáros Lujza Anna
A magyar programmatic piac helyzete - Hol tart a magyar programmatic Európa többi piacához képest, milyen a hazai programmatic megítélése és hogyan tudnánk fejlődni?
: Geiger Kristóf
: Geiger Kristóf
THE EFFICIENCY OF USING THE EU FUNDS IN THE FRAMEWORK OF THE SMES
: Czakó Lajos János
: Czakó Lajos János
Analyzing acquisitions using bankruptcy forecasting models
: Hegedűs Szilárd, et al.
Megjelent: (2023)
: Hegedűs Szilárd, et al.
Megjelent: (2023)
The effects of digitalization on shopping habits and service use
: Szűcs Viktor Andor
: Szűcs Viktor Andor
Hasonló tételek
-
Két designer márka médiabotrányának kríziskommunikációja
: Király Tamara -
Az Inditex vállalat márkaportfóliójának bemutatása és a Zara márka sikerének és ismertségének vizsgálata
: Tóth Evelin -
Befektetési alapok helyzetének és ismertségének vizsgálata
: Bakó Franciska -
A MRS HERSKIN designer táska márka külpiaci bevezetése
: Koffler Júlia -
A klímasemleges szálláshelyek ismertségének és működésének vizsgálata Magyarországon
: Csánki Nóra