Az ostorcsapás-effektus hatása a NaturAqua ellátási láncára
Elmentve itt :
Szerző: | Németh Virág |
---|---|
További közreműködők: | Mosonyiné Ádám Gizella |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Ellátási lánc Kereslet Termelésütemezés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4669 |
Hasonló tételek
Az ostorcsapás effektus vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Hajdu Roland
: Hajdu Roland
The relaunch of Natur Aqua and its impact on the consumers
: Beke Benjamin
: Beke Benjamin
A COVID-19 világjárvány hatása a Béres Gyógyszergyár Zrt. ellátási láncára
: Dörfler Kíra Mária
: Dörfler Kíra Mária
A Vörös-tengeri válság hatása a ZOLLNER Kft. vállalat ellátási láncára
: Fuchs Richárd Gábor
: Fuchs Richárd Gábor
A Black Friday effektus
: Balogh Adelina
: Balogh Adelina
Online marketing - A Google-effektus
: Stúber Gyöngyi Zsófia
: Stúber Gyöngyi Zsófia
A szezonalitás hatása egy csomagolóipari vállalat elosztási láncára
: Sallai Terézia
: Sallai Terézia
Futballklubok finanszírozására ható „sugar daddy” effektus
: Jóna Bálint Mátyás
: Jóna Bálint Mátyás
Natúr kozmetikumok, natúr szappanok
: Krehlik Adrienn
: Krehlik Adrienn
A DHSR Aqua költséggazdálkodása
: Becskő Szabina
: Becskő Szabina
A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. Naturaqua ásványvízpalackozó üzeme – Fókuszban a disztribúció
: Bödőcs Tamás
: Bödőcs Tamás
Raktározás az Aquarius-Aqua Kft-nél
: Lesták Tamás
: Lesták Tamás
Front Office innovációk az Aqua Hotel Kecskemét példáján keresztül
: Vincze Dorina
: Vincze Dorina
Undiscovered India, power of nature-Ayurveda
: Csenkey Lilla
: Csenkey Lilla
Georgian natural and cultural heritages influence of interpretation over the perception of tourists
: Arsenashvili Gurami
: Arsenashvili Gurami
Egy natúr kozmetikai márka újjáélesztése Magyarországon
: Kővári Dalma
: Kővári Dalma
Analysis of consumer behavior in the natural cosmetics market in Hungary
: Csecsődi Vanessza Petra
: Csecsődi Vanessza Petra
A Corvin Hotel Gyula és az Aqua Hotel Gyula online marketing stratégiájának bemutatása
: Ritók Judit
: Ritók Judit
Sustainable use and management of natural resources = A szavahihetőség-hasadás
: Dézsiné Bán Helga
: Dézsiné Bán Helga
The Impact of Natural Gas Exports on the Economy and Strategic Decisions of Russia
: El-Assaf Basem Munir
: El-Assaf Basem Munir
Gyógy- és egészségturizmus a Kis-Duna menti, Ráckevei Aqua Land Termál és Élményfürdőben
: Kovács Regina
: Kovács Regina
A Lush, a brit natúr kozmetikai márka magyarországi márkaismeretsége
: Szőke Gergő
: Szőke Gergő
A zalaegerszegi AquaCity Vízicsúszda és Élménypark szerepe a város turisztikai és marketing koncepciójában
: Hajdics Győző
: Hajdics Győző
Reducing Disaster Risk and Increasing Resilience to Natural hazards and Climate Changes
: Holovko Kristina
: Holovko Kristina
Challenges of International Organizations - Inherent issues, armed conflict and natural sustainability
: Imre Márton Balázs
: Imre Márton Balázs
Hagyományos és új konyhatechnológiák elemzése és az ezekhez alkalmazott berendezések, gépek bemutatása az Aqua Hélia Termálkristályban
: Nyisztor Réka
: Nyisztor Réka
A vuhani pillangó-effektus és a női egészség – A magyarországi betegszervezetek szerepe a női egészségmegőrzésben a COVID-19 tükrében
: Prigli Dóra
: Prigli Dóra
A Manna Natúr Kozmetikum Kft. készletgazdálkodásának értékelése és továbbfejlesztési lehetőségei
: Bernát Zsanett
: Bernát Zsanett
Nature Force Kft. webáruházának működése, marketing eszközeinek értékelése 2015-ben
: Papp Bertalan
: Papp Bertalan
Hungary's Energy Import Exposure, Natural Gas Supply Security, and Possible Solutions for It
: Jánó Tamás
: Jánó Tamás
A Szivárvány Aqua – Prágai Trade Kft. logisztikai tevékenységének és a további kiskereskedelmi terjeszkedéshez szükséges korszerűsítő javaslatok
: Czár Szabolcs
: Czár Szabolcs
L'Occitane en Provence, an international natural cosmetics brand's position on the Hungarian market
: Korcsik Anna
: Korcsik Anna
Logisztikai fejlesztések hatása az ellátási láncra
: Fericean Péter
: Fericean Péter
Eye tracking vs Survey in Measuring Attention Towards Nature-Based Contents Instagram Marketing of Rural Destinations
: Bal Damla
: Bal Damla
Biogold Natúr Növényolaj Feldolgozó Kft. költség - és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékelése
: Mekler Dóra
: Mekler Dóra
A logisztikai fejlesztések hatása az ellátási láncra
: Vadicsku Milán
: Vadicsku Milán
Protected Areas as Tourist Product in the Southern Caucasus Region - Eco Regional Nature Protection in Georgian PAs
: Kardava Gvantsa
: Kardava Gvantsa
Investigation of Vietnamese Gen Z's Attitude and Behavior toward Natural Environment Protection when Traveling in the Country
: Nguyen Thi My Hanh
: Nguyen Thi My Hanh
A COVID-19 hatása az autóipari ellátási láncra
: Major Botond Sándor
: Major Botond Sándor
A COVID-19 világjárvány hatása az ellátási láncra
: Tóth Sára Mária
: Tóth Sára Mária
Hasonló tételek
-
Az ostorcsapás effektus vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Hajdu Roland -
The relaunch of Natur Aqua and its impact on the consumers
: Beke Benjamin -
A COVID-19 világjárvány hatása a Béres Gyógyszergyár Zrt. ellátási láncára
: Dörfler Kíra Mária -
A Vörös-tengeri válság hatása a ZOLLNER Kft. vállalat ellátási láncára
: Fuchs Richárd Gábor -
A Black Friday effektus
: Balogh Adelina