A Zara vállalat termékeinek és az üzletekben vásárlók vásárlói szokásainak vizsgálata Magyarországon
Elmentve itt :
Szerző: | Kertész Márton |
---|---|
További közreműködők: | Kopcsay László |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Zara Inditex Vásárlói szokások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4671 |
Hasonló tételek
Kevert italok az üzletekben
: Kovács Gábor
: Kovács Gábor
Kereskedelmi márkázás a dm üzletekben
: Szabó Rita
: Szabó Rita
Vásárlók bioélelmiszerek fogyasztásával kapcsolatos szokásainak, attitűdjeinek vizsgálata, németországi kitekintéssel
: Demeter Ágnes
: Demeter Ágnes
Virágboltok vásárlói szokásainak vizsgálata
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
A vásárlói élmény hatása az impulzusvásárlásra a Zara üzleteiben
: Stohl Anna Gréta
: Stohl Anna Gréta
A Vatera térhódítása és vásárlói szokásainak vizsgálata
: Bányai Dorottya
: Bányai Dorottya
A fast fashion termékek fogyasztói és vásárlói magatartása a Zara példáján
: Ürményi Linda
: Ürményi Linda
A környezetbarát fehéráruk és azok vásárlói szokásainak vizsgálata
: Madarász Dorina
: Madarász Dorina
A Zara szolgáltatásmarketig tevékenységének vizsgálata
: Prekli Dalma
: Prekli Dalma
A Somat márka marketingkommunikációja, a vásárlói szokásainak és márkaismertségének vizsgálata
: Rossi Claudia Maddaléna
: Rossi Claudia Maddaléna
Az Inditex vállalat márkaportfóliójának bemutatása és a Zara márka sikerének és ismertségének vizsgálata
: Tóth Evelin
: Tóth Evelin
Kulturális különbségek menedzsmentje a Zara vállalatnál
: Saláta Márton László
: Saláta Márton László
Az egészséges táplálkozás sajátosságai, fókuszban az Update termékek vásárlói szokásainak vizsgálata
: Gáll Csilla
: Gáll Csilla
A hitelkártyák használati és vásárlói szokásainak elemzése hazánkban
: Papp Nóra
: Papp Nóra
Vásárlók és vásárlások az m-kereskedelemben
: Simoncsik Alexandra
: Simoncsik Alexandra
Vásárlók és vásárlások az M-kereskedelemben
: Kalamár Mátyás
: Kalamár Mátyás
Az alkoholfogyasztási szokások Magyarországon, a Diageo termékeinek ismerete
: Óvári Zsombor Krisztián
: Óvári Zsombor Krisztián
A Liliomkerti piacon vásárlók felelősségvállalása
: Balogh Zsófia
: Balogh Zsófia
Az influenszermarketing hatása a vásárlók döntéshozatalára
: Óvári Zsófia Zsuzsanna
: Óvári Zsófia Zsuzsanna
Magyarországi kriptovaluta vásárlók fogyasztói magatartása
: Kovács Boldizsár László
: Kovács Boldizsár László
A Hervis Sport és Divatkereskedelmi Kft. tevékenységének és vásárlói szokásainak a vizsgálata
: Farkas Laura
: Farkas Laura
A Zara vállalati arculatának bemutatása
: Simon Bernadett
: Simon Bernadett
A sikeres ügyfélkapcsolat tényezői. Elemzés és értékelés a Zara vállalat bemutatásán keresztül
: Simon Sára
: Simon Sára
A sikeres ügyfélkapcsolat tényezői - elemzés és értékelés a Zara vállalat bemutatásán keresztül
: Simon Sára
: Simon Sára
Zara Magyarország Kft. működésének vállalatgazdasági elemzése
: Barbarics Kata Klára
: Barbarics Kata Klára
A Rauch Hungária Kft. piaci környezetének és termékeinek vizsgálata
: Újmári-Tóth Gréta
: Újmári-Tóth Gréta
Magyar e-vásárlók külföldi és belföldi vásárlásainak összehasonlítása
: Berta Ádám
: Berta Ádám
Számvitel és adózás kapcsolata az éves zárás tekintetében
: Tóth Imola
: Tóth Imola
A hazai élelmiszeripari kiskereskedelmi láncok saját márkás termékeinek vizsgálata
: Staud Fanni
: Staud Fanni
A közösségi média befolyásoló szerepe a vásárlók körében
: Reményi Adrienn
: Reményi Adrienn
Csatorna preferenciák a nagyértékű elektronikai cikkek vásárlási folyamatában a vásárlói attitűddel összefüggésben a hazai vásárlók körében. CHANNEL PREFERENCES IN THE HIGH-VALUE ELECTRONIC DEVICE PURCHASE DECISION PROCESS REGARDING THE PURCHASE ATTITUDEAMONG DOMESTIC BUYERS
: Taralik Krisztina, et al.
Megjelent: (2022)
: Taralik Krisztina, et al.
Megjelent: (2022)
Zara, mint a legnépszerűbb fast fashion márka
: Toldi Petra
: Toldi Petra
Egy online platform népszerűsítése kutyatenyésztők és kutyát vásárlók körében
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
A Zara üzlet marketingstratégiája és online PR megoldásai
: Kovács Réka
: Kovács Réka
Webáruházak vonzásában - az online vásárlók fogyasztói magatartásának vizsgálata a 18-40 éves korosztályban
: Kovács Kinga
Megjelent: (2014)
: Kovács Kinga
Megjelent: (2014)
A Raiffeisen Bank Zrt. befektetési termékeinek összehasonlítása
: Iványi Bence
: Iványi Bence
Az e-kereskedelem trendjei a Zara webshopjának példáján keresztül
: Csiszér Cintia Gitta
: Csiszér Cintia Gitta
A Zara, mint fast fashion márka sikerességének kutatása
: Kőrösi Mercedes Rita
: Kőrösi Mercedes Rita
A LIDL saját márkás termékeinek ismertsége és kedveltsége
: Zoboki Márk
: Zoboki Márk
A tudatos vásárlás és a CSR fontossága a magyar vásárlók körében
: Szakács Kinga
: Szakács Kinga
Hasonló tételek
-
Kevert italok az üzletekben
: Kovács Gábor -
Kereskedelmi márkázás a dm üzletekben
: Szabó Rita -
Vásárlók bioélelmiszerek fogyasztásával kapcsolatos szokásainak, attitűdjeinek vizsgálata, németországi kitekintéssel
: Demeter Ágnes -
Virágboltok vásárlói szokásainak vizsgálata
: Nagy Viktória -
A vásárlói élmény hatása az impulzusvásárlásra a Zara üzleteiben
: Stohl Anna Gréta