Egy vendéglátóiparban működő, magyar mikrovállalkozás üzleti forgalmának bővülése a Facebook-hirdetések által

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Schwarcz Ádám
További közreműködők: Czakó Dezső
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Facebook
Reklám
Vendéglátóipar
Mikrovállalkozás
Marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/4679

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg4679
005 20160913112047.0
008 151214suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Schwarcz Ádám 
245 1 0 |a Egy vendéglátóiparban működő, magyar mikrovállalkozás üzleti forgalmának bővülése a Facebook-hirdetések által  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Schwarcz Ádám 
246 1 0 |a Egy vendéglátóiparban működő, magyar mikrovállalkozás üzleti forgalmának bővülése a Facebook-hirdetések által  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Facebook 
695 |a Reklám 
695 |a Vendéglátóipar 
695 |a Mikrovállalkozás 
695 |a Marketing 
700 0 1 |a Czakó Dezső  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/4679/1/Schwarcz_%C3%81d%C3%A1m_szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés