Egy vendéglátóiparban működő, magyar mikrovállalkozás üzleti forgalmának bővülése a Facebook-hirdetések által
Elmentve itt :
Szerző: | Schwarcz Ádám |
---|---|
További közreműködők: | Czakó Dezső |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Facebook Reklám Vendéglátóipar Mikrovállalkozás Marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4679 |
Hasonló tételek
Karrierelképzelések a vendéglátóiparban
: Nagy Zselyke
: Nagy Zselyke
Generációváltás egy magyar kereskedelmi mikrovállalkozás életében
: Faller Martin Ádám
: Faller Martin Ádám
A női hetilappiac bővülése A Blikk Nők bevezetése
: Szigeti Nóra
: Szigeti Nóra
A Facebook felhasználóinak a hirdetésekhez való viszonyulása és a hirdetések eredményességének mérése
: Juhász Csanád Áron
: Juhász Csanád Áron
Személyre szabott online hirdetések és fogyasztói megítélésük a hazai facebook felhasználók körében
: Stark Ágnes
: Stark Ágnes
Hirdetések és kampányok az ALD Automotive Magyarország Kft. által
: Pap Tünde
: Pap Tünde
Egy webshop forgalmának növelése folyamatoptimalizálással Hogyan hat vissza a folyamatoptimalizálás az értékesítés volumenére?
: Szautner Máté Miklós
: Szautner Máté Miklós
A belvárosi éttermek forgalmának növelési lehetőségei
: Ekker Dorina
: Ekker Dorina
Egy termék forgalmának növelése a digitális marketing eszközeivel
: Borovszky Dániel
: Borovszky Dániel
A Covid-19 hatása a karrierelképzelésekre a vendéglátóiparban
: Nagy Zselyke
: Nagy Zselyke
Mikrovállalkozás kapacitásbővítése
: Horváth Valentina
: Horváth Valentina
Videójáték ipar bővülése és a piac marketingkommunikációs aktivitása
: Méhész Anett
: Méhész Anett
Online hirdetések eredményessége
: Pátkai Hanna
: Pátkai Hanna
Foglalkoztatással és borravalóval kapcsolatos vizsgálatok a vendéglátóiparban – egy fókuszcsoportos felmérés eredményei
: Fenyvesi Éva
Megjelent: (2022)
: Fenyvesi Éva
Megjelent: (2022)
Marketingstratégia egy hagyományos magyar élelmiszereket készítő mikrovállalkozás számára
: Majnár József
: Majnár József
Experiental marketing - Az élménymarketing szerepe és hatása a hazai vendéglátóiparban
: Bánkuti Enikő
: Bánkuti Enikő
Az influencer marketing lehetőségeinek bővülése a TikTok megjelenését követően
: Pribék Mihály
: Pribék Mihály
Frissáru várható forgalmának kalkulációja a kiskereskedelem egyik meghatározó tagjánál
: Bártfay Enikő
: Bártfay Enikő
Egy mikrovállalkozás marketingstratégiája - Extra-Audit Kft.
: Balázs Eszter
: Balázs Eszter
Mikrovállalkozás elektronikus kereskedelmi lehetőségei
: Darvas Gábor
: Darvas Gábor
A Facebook hatásai. A Facebook hatása az egyénre,a társadalomra és az üzleti életre
: Skuczi Leila
: Skuczi Leila
Kereskedelmi mikrovállalkozás finanszírozása partnerkapcsolatai tükrében
: Mosonyi Réka
: Mosonyi Réka
A PPC hirdetések hatékonysága különböző iparágakban
: Dóra Boglárka Ocskó
: Dóra Boglárka Ocskó
Képes hirdetések vizuális és pszichológiai eszközei
: Fór Petra
: Fór Petra
A támogatás értékteremtő hatása egy mikrovállalkozás példáján keresztül
: Antos Katalin
: Antos Katalin
Egy hazai mikrovállalkozás helyzete a szolgáltatás szektorban (fuvarozás)
: Csiklya Réka
: Csiklya Réka
Növekedés a válság idején - egy mikrovállalkozás pénzügyi terve
: Halász Sarolta
: Halász Sarolta
A Bulgáriában működő magyar vállalkozások kultúraközi kommunikációja és üzleti vonatkozásai
: Rentz Tamás Ádám
: Rentz Tamás Ádám
Egy online mikrovállalkozás informatikai támogatottságának felmérése, folyamatainak optimalizálása
: Sipos Cintia Rita
: Sipos Cintia Rita
Egy működő vállalkozás üzleti tervének értékelő bemutatása
: Sárkány Anna
: Sárkány Anna
Automatizált, viselkedésalapú célzott hirdetések az online kommunikációban
: Csingár Zoltán
: Csingár Zoltán
Közösségi média hirdetések vizsgálata az Instagramon keresztül
: Greksa Dorina
: Greksa Dorina
Kisvállalkozások az Európai Unióban, egy konkrét mikrovállalkozás tevékenysége Magyarországon
: Maros Noémi
: Maros Noémi
A telekommunikációs piac horizontjának globális és hazai bővülése az 5G technológia fejlődésének hatására
: Kozlovsky Dániel
: Kozlovsky Dániel
Márkakövetés a Facebook-on
: Juhász Eszter
: Juhász Eszter
4SZ4 műhely és/vagy Dakar bisztró, egy mikrovállalkozás indulása és útkeresése üzleti mentor segítségével
: Kardos Dr. Barbara
: Kardos Dr. Barbara
A személyre szabott hirdetések hatásai a PPC marketingben
: Kozma Zoltán
: Kozma Zoltán
Big Data és a személyre szabott hirdetések kapcsolata
: Mateut Rebeka
: Mateut Rebeka
Az online hirdetések vizsgálata és hatásai az internetezőkre
: Szőcs Laura Anna
: Szőcs Laura Anna
Egy hazai mikrovállalkozás webáruházának elemzése – különös tekintettel az online marketingre
: Kovács Tímea
Megjelent: (2019)
: Kovács Tímea
Megjelent: (2019)
Hasonló tételek
-
Karrierelképzelések a vendéglátóiparban
: Nagy Zselyke -
Generációváltás egy magyar kereskedelmi mikrovállalkozás életében
: Faller Martin Ádám -
A női hetilappiac bővülése A Blikk Nők bevezetése
: Szigeti Nóra -
A Facebook felhasználóinak a hirdetésekhez való viszonyulása és a hirdetések eredményességének mérése
: Juhász Csanád Áron -
Személyre szabott online hirdetések és fogyasztói megítélésük a hazai facebook felhasználók körében
: Stark Ágnes