Skandináv kommunikációs kampányok A H&M kampányai és PR munkássága alapján
Elmentve itt :
| Szerző: | Marrosán Lívia |
|---|---|
| További közreműködők: | dr. Buday-Sántha Andrea |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | H&M Divat Kommunikáció Kampány CSR |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4687 |
Hasonló tételek
Kommunikációs kampányok elemzése
: Zsemberi Alexandra
: Zsemberi Alexandra
H&M, mint felelős vállalat
: Dombi Eszter
: Dombi Eszter
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása, a H&M esettanulmánya
: Mészáros Dóra
: Mészáros Dóra
A H&M online értékesítésének adatvezérelt fejlesztése
: Kozák Luca
: Kozák Luca
Fenntarthatósági szempontok a H&M üzleti stratégiájában
: Gyurcsánszki Adrienn
: Gyurcsánszki Adrienn
A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája
: Farkas Alexandra Bianka
: Farkas Alexandra Bianka
A H&M merchandising és in store marketing tevékenysége
: Ébert Szilvia
: Ébert Szilvia
Az Ikea környezetvédelmi, társadalmi kampányai és azok hatásai a fogyasztókra
: Mohácsi Anita
: Mohácsi Anita
A Rendőrség és az ORFK OBB kommunikációs tevékenysége és főbb kampányai különös tekintettel a baleset-megelőzésre
: Varga Orsolya
: Varga Orsolya
A H&M, mint kiskereskedelmi márka piaci pozíciójának elemzése
: Gombos Levente Balázs
: Gombos Levente Balázs
Az Európai Unió diplomáciai kapcsolatai- Az Európai Külügyi Szolgálat munkássága
: Heiler Márk
: Heiler Márk
Fast fashion vásárlási szokások a H&M-en keresztül bemutatva
: Jankovics Anna Katalin
: Jankovics Anna Katalin
Applikáció-alapú értékesítés sajátosságai a H&M, Orsay, Zara példáján
: Szalontai Nelli
: Szalontai Nelli
Kautz Gyula eszmetörténeti munkássága és jelentősége a magyar közgazdasági gondolkodás történetében
: Czirbesz Georgina Piroska
: Czirbesz Georgina Piroska
A H&M fenntarthatósági stratégiája és ennek megjelenése a marketing munkájában
: Samu Viktória
: Samu Viktória
A vásárlói út és érintkezési pontok vizsgálata a H&M vonatkozásában
: Kovács Orsolya
: Kovács Orsolya
A skandináv jóléti állam fenntarhatóságának kérdése napjainkban
: Szabó Gyula
: Szabó Gyula
H&M, mint fast fashion márka online marketingkommunikációja a fenntarthatóság jegyében
: Góczán Tamara
: Góczán Tamara
A protokoll sajátosságai a Skandináv országokban és Portugáliában
: Szabó Eszter
Megjelent: (2013)
: Szabó Eszter
Megjelent: (2013)
A természeti tényezők hatása a Skandináv országok turizmusára
: Pusztai Krisztina
: Pusztai Krisztina
Kampányok a közösségi közlekedésben
: Szalai Dorina
: Szalai Dorina
Anna Wintour munkássága és vezetői módszerei - A kezdetektől az amerikai Vogue főszerkesztői székéig
: Lénárd Péter Zsolt
: Lénárd Péter Zsolt
Jean Monnet európai integrációs munkássága, eredményei és gondolatainak aktualitása a XXI. század hajnalán
: Szolcsányi Bálint
: Szolcsányi Bálint
Sziget Fesztivál reklám kampányok
: Varga Ferenc Miklós
: Varga Ferenc Miklós
Reintegrációs folyamatok jellemzői országunkban, skandináv területekre való kitekintéssel
: Najjar Leila
: Najjar Leila
A választási kampányok vesszőparipája a Z generáció politikai részvétele, motivációik és kommunikációs stratégiák
: Cserhalmi András Bence
: Cserhalmi András Bence
Automatizált marketing kampányok a gyakorlatban
: Tótok Barbara
: Tótok Barbara
Tartalom-marketing bemutatása Facebookon, Instagramon és YouTube-on a H&M vállalat példáján keresztül
: Kovács Orsolya
: Kovács Orsolya
Az utazás- és rendezvényszervezés működési sajátosságai egy kereskedelmi nagyvállalatnál (H&M Hennes & Mauritz Kft.)
: Pintér Dorottya Barbara
: Pintér Dorottya Barbara
Hogyan épül be a skandináv gasztronómiában alkalmazott gondolkodásmód a magyar konyhaművészetbe?
: Czeczon Beatrix Krisztina
: Czeczon Beatrix Krisztina
Hogyan épül be a skandináv gasztronómiában alkalmazott gondolkodásmód a magyar konyhaművészetbe?
: Czeczon Beatrix Krisztina
: Czeczon Beatrix Krisztina
Orosz dezinformációs kampányok Magyarországon két online hírportál vizsgálata
: Turóczi Tamás
: Turóczi Tamás
M-learning
: Bódi Nikolett Ágnes
: Bódi Nikolett Ágnes
Magyarország és a skandináv államok nyugdíjrendszereinek összehasonlítása a demográfiai kihívások tükrében
: Kunert Anett
: Kunert Anett
Marketingkommunikáció elemzése a könyvpiacon - Olvasásnépszerűsítő kampányok
: Balog Viktória Dóra
: Balog Viktória Dóra
Digitális kampányok, emberi történetek Civil szervezetek stratégiái az 1% megszerzéséért
: Boromisza Réka
: Boromisza Réka
PR és szervezeti kommunikáció a női futballban a Ferencvárosi TC példáján
: Erdélyi Dominika
: Erdélyi Dominika
A protokoll jelentőségének bemutatása, különös tekintettel a skandináv országok protokolláris jellemzőire
: Molics Melinda
: Molics Melinda
A fogyasztást és termékvásárlást ösztönző kampányok elemzése
: Fejes Laura
: Fejes Laura
A fenntartható divat marketinges szemmel A marketingkommunikáció szerepe a fenntartható divatban, fenntartható-e a H&M?
: Pesztránszki Laura
: Pesztránszki Laura
Hasonló tételek
-
Kommunikációs kampányok elemzése
: Zsemberi Alexandra -
H&M, mint felelős vállalat
: Dombi Eszter -
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása, a H&M esettanulmánya
: Mészáros Dóra -
A H&M online értékesítésének adatvezérelt fejlesztése
: Kozák Luca -
Fenntarthatósági szempontok a H&M üzleti stratégiájában
: Gyurcsánszki Adrienn