Direkt és interaktív marketing
Saved in:
Main Author: | Kónya Judit |
---|---|
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | direktmarketing marketing stratégia marketing terv DM csatornák adatbázisok HR humán erőforrás menedzsment |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47009 |
Similar Items
Interaktív tábla a szaknyelvi órákon
: Kétyi András
Published: (2008)
: Kétyi András
Published: (2008)
Interaktív tanulás a készségfejlesztő órán
: Jármai Erzsébet Mária
Published: (2016)
: Jármai Erzsébet Mária
Published: (2016)
A direkt marketing hitelessége napjainkban
: Bálint Noel Tamás
: Bálint Noel Tamás
Interaktív belső kommunikáció - Digitális megoldások a vállalati kultúrában
: Balázs Jázmin
: Balázs Jázmin
Eventinfo.hu, direkt marketing az interneten
: Szkokán Amanda
: Szkokán Amanda
A direkt marketing eszközeinek értékelése és alkalmazása
: Bodorkós Krisztina
: Bodorkós Krisztina
Non profit szervezet direkt marketing akciójának elemzése
: Moharosné Bratek Szilvia
: Moharosné Bratek Szilvia
A vállalati CRM rendszer kihasználtságának javítása interaktív e-learning bevezetésével
: Sinkó Andrea
: Sinkó Andrea
Az OTB Bank Nyrt. direkt marketing tevékenységének elemzése
: Szigli Dóra
: Szigli Dóra
A fogyasztók már bekapcsolódtak avagy Kétoldalú, interaktív marketingkommunikáció az online felületeken
: Kazinczi Eszter
: Kazinczi Eszter
Az e-mail marketing, mint a direkt marketing egyik legfontosabb eszköze
: Szlifka János
: Szlifka János
A Megatool Kft. direkt értékesítési folyamatainak vizsgálata
: Osváth Dominik
: Osváth Dominik
A meglévő fogyasztók megtartása és újravásárlásra ösztönzése direkt marketing eszközökkel a KKV szektorban
: Kisznyér Ádám
: Kisznyér Ádám
OTA vs direkt foglalások - Szállodai foglalások átfogó elemzése
: Pap Csaba István
: Pap Csaba István
Az online direkt marketing működésének és eredményeinek értékelése az MnT kft. egyik projektjén keresztül
: Révész Christian
: Révész Christian
"...ha nem lehet vele eladni, akkor nem kreatív" avagy a direkt marketing kreatív lehetőségei
: Lőrinczi Ágnes
: Lőrinczi Ágnes
A direkt marketing alkalmazási lehetőségeinek bemutatása egy építőipari vállalkozás, a Kámea Consult Kft. tevékenységén keresztül
: Tomopulosz Athina
Published: (2012)
: Tomopulosz Athina
Published: (2012)
Ökotourismus auf dem Gebiet der Direktion des Nationalparks Donau-Drau
: Jónás Bálint Péter
: Jónás Bálint Péter
Összehasonlítás egy profitorientált vállalat és egy nonprofit szervezet direkt marketingkommunikációja között
: Imre Zsófia Erzsébet
: Imre Zsófia Erzsébet
Direkt munkaerő elégedettség mérése, egy termelő vállalat fizikai állományban dolgozók körében
: Németh Anna
: Németh Anna
Közép-kelet európai direkt kiszállítások logisztikai rendszere a Philips székesfehérvári elosztóközpontjában
: Csernák Veronika
: Csernák Veronika
Teljesítmény értékelési rendszer bevezetése direkt értékesítők számára a Würth Kft.-nél
: Bökönyi Erika
: Bökönyi Erika
A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér utasforgalmának direkt hatásai a hazai turizmus vendégforgalmára
: Czinkos Tibor
: Czinkos Tibor
A Direkt emberi erőforrás tervezése a Robert Bosch Elektronika Kft példáján keresztül
: Pazsiczki Anita
: Pazsiczki Anita
Egy direkt és indirekt beszerzés fejlesztési folyamatának vizsgálata a Magyar Suzuki Zrt. gyakorlatában
: Kelemen Péter
: Kelemen Péter
A Mediq Direkt Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése a beszámolók alapján
: Bodnár Beatrix
: Bodnár Beatrix
A pénzügyi válság hatása a nemzetközi tőkeáramlásokra, különös tekintettel a direkt tőke befektetésekre
: Simkó Levente
: Simkó Levente
A spanyol forgalom direktes és gyűjtős fuvarjainak a vizsgálata az árképzés és tranzitidő alakulásának tekintetében
: Rothschild Benjamin
: Rothschild Benjamin
AZ ÁRU ÉS A KÍSÉRŐ OKMÁNYOK ÚTJA A FELADÓTÓL A VEVŐIG DIREKT ÉS DEPÓS FUVAROZÁSSAL
: Fülöp Anna Blanka
: Fülöp Anna Blanka
A direkt foglalási mód népszerűsítésének lehetőségei a Thon Hotels szállodalánc brüsszeli egységein keresztül bemutatva
: Mészáros Lili Vera
: Mészáros Lili Vera
Small Enterprise Marketing
: Kónya Ádám
: Kónya Ádám
A települési arculat hatékony pr eszközei városi nagy rendezvények arculatformáló ereje, avagy a magyar történelmi városok interaktív bemutatkozásának eszközei kreatív módszerei, forgatókönyvei. Nagyrendezvények hatása a városok, térségek fejlesztésére, imázsára Sopron
: Krajczár Noémi Zsuzsanna
: Krajczár Noémi Zsuzsanna
Az e-learning szolgáltatások piaca és az Innotica Groupnál alkalmazott marketing-mix változásai B2C piacra lépés esetén
: Kónya Dávid
: Kónya Dávid
Ducza Sándor Direkt marketing módszerek:Elszalasztott lehetőségek a termékbemutatók piacán
: Ducza Sándor
: Ducza Sándor
Munkaerőpiaci marketing avagy marketing feladatok a személyzeti tanácsadásban
: Blaski Judit
: Blaski Judit
Influencer Marketing - Hype oder ein Zukunftsinstrument des Marketing
: Péter Judit
: Péter Judit
Similar Items
-
Interaktív tábla a szaknyelvi órákon
: Kétyi András
Published: (2008) -
Interaktív tanulás a készségfejlesztő órán
: Jármai Erzsébet Mária
Published: (2016) -
A direkt marketing hitelessége napjainkban
: Bálint Noel Tamás -
Interaktív belső kommunikáció - Digitális megoldások a vállalati kultúrában
: Balázs Jázmin -
Eventinfo.hu, direkt marketing az interneten
: Szkokán Amanda