Fogászati marketing a gyakorlatban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagyné Képe Kinga
További közreműködők: Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Kulcsszavak:fogászati marketing
marketing
marketing terv
marketingstratégiák
szolgáltatásmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47085
Leíró adatok
Kivonat:Záródolgozatom a fogászatokban zajló marketing tevékenységről mesél, ami azért különleges téma, mert jellemzően a rendelőben csak a fogorvos és a dentálhigiénikus/asszisztens tartózkodik és nincs alkalmazott marketinges! Többnyire külsős, a témához nem értő vállalkozók, ügynökségek végzik el a marketinggel kapcsolatos feladatokat.Viszont, ha mégis van akkor az így néz ki, ahogyan a kutatás bemutatja. Szolgáltatásmarketing fogászatra szabva! Szinte minden benne van, ami fogalmakat és eszközöket illeti, amik egy fogászati marketinges tulajdonában vannak, kiegészítve SWOT és STEEP környezet elemzésekkel, stratégia alkotással.A hipotézis pszichológiai tényezők féltárásával közelíti meg a marketingkommunikációs tényezőket. Jövőre mutató nagyszabású célkitűzések és javaslatok zárják a sorokat.