A Metallica zenei kommunikációja
Saved in:
Main Author: | Rhorer Márk |
---|---|
Other Authors: |
Krasztev Dr. Péter Lajos
Zelena Dr. András |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | kommunikáció média promóció public relations zene |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47088 |
Similar Items
A Metallica zenei kommunikációja
: Rhorer Márk
: Rhorer Márk
Elektronikus zenei rendezvények marketingkommunikációja
: Molnár Erik
: Molnár Erik
Zenei fesztiválok sikeressége hazánkban
: Isaszegi Viktória Börte
: Isaszegi Viktória Börte
Elektronikus zenei rendezvények marketingkommunikációja
: Csáfordi Dávid
: Csáfordi Dávid
Elektronikus zenei rendezvények marketingstratégiája
: Csibi Péter
: Csibi Péter
Zenei katarzis a XXI. században
: Szécsényi Ádám
: Szécsényi Ádám
A zenei rendezvények környezeti felelősségvállalása
: Böröczky Enikő
: Böröczky Enikő
Magyarországi zenei fesztiválok gazdaságra gyakorolt hatásai
: Petyus Anita
: Petyus Anita
Zenei összhang a különbségekben magyar és román előadók self-brand építése
: Stoica Alex Raul
: Stoica Alex Raul
VIP szolgáltatások elemzése a zenei fesztiválok piacán
: Mellényi Réka Mercédesz
: Mellényi Réka Mercédesz
A zenei marketing fontossága egy kezdő előadóként
: Palatinus Bettina
: Palatinus Bettina
Balaton környéki zenei fesztiválok megjelenésének hatása a turizmusra
: Farkas Viktória
: Farkas Viktória
A Snowattack Sí, Snowboard és Zenei Fesztivál marketingkommunikációja
: Katona Orsolya
: Katona Orsolya
Lojalitás kialakulása a fogyasztókban hazai zenei fesztiválok esetében
: Pathó Barnabás
: Pathó Barnabás
Digitális zenei fogyasztás átalakulása a COVID-19 idején
: Pintér Virág
: Pintér Virág
Magyarországi zenei fesztiválok komplex vizsgálata a pandémia idején
: Kóródi Viktória
: Kóródi Viktória
Az online zenei streaming szolgáltatások térhódítása a zeneiparban
: Saryeddine Zena
: Saryeddine Zena
Zenei fesztiválok vizsgálata környezeti és gazdasági fenntarthatóság szempontjából
: Tipary Zsombor András
: Tipary Zsombor András
A budapesti kulturális/zenei intézmények szerepe a főváros turizmusában
: Fábián Ágnes
: Fábián Ágnes
A könnyűzenei export imázsformáló szerepe. A Magyar Zenei Exportiroda
: Kovács Kinga
: Kovács Kinga
Hazai fesztiválturizmus, vidéki könnyű zenei fesztiválok összehasonlítása a fővárosival
: Konrad Kornélia
: Konrad Kornélia
Zenei fesztiválok a Balaton-felvidéken. Értékinterpretáció, kultúraközvetítés, informális tanulás
: Kósa Nikoletta
: Kósa Nikoletta
A hazai profitorientált zenei fesztiválok digitális marketing kommunikációs stratégiái
: Zsiros Botond
: Zsiros Botond
Zenei rendezvények szervezésének gyakorlata az ATADAN-GROUP Kft. példáján
: Falcinelli Edit
: Falcinelli Edit
Fenntartható zenei fesztiválok- A Sziget fesztivál összehasonlítása a Flow fesztivállal
: Maklári Katalin Fanni
: Maklári Katalin Fanni
A marketingkommunikációs eszközök szerepe és jelenléte a televíziós zenei tehetségkutatókban
: Lapis Botond László
: Lapis Botond László
A Zeneipar és a Zenei Menedzsment Ügynökségek, Lemezkiadók Marketing Tevékenységei
: Babik Barnabás
: Babik Barnabás
Marketingkommunikációs eszközök alkalmazása a hazai zenei előadók népszerűségének fenntartása érdekében
: Szabó Panna Zita
: Szabó Panna Zita
A fenntarthatóság kommunikációja
: Bódi Edit
: Bódi Edit
Képzőművészeti kiállítások kommunikációja
: Kluka Borbála Bianka
: Kluka Borbála Bianka
A magyar zeneipar jelenlegi helyzete, és az elektronikus zenei menedzsment lehetőségei
: Lakat Dávid
: Lakat Dávid
A hip-hop, mint szubkultúra, zenei irányzat és annak társadalmi artikulációi
: Kovács Dániel
: Kovács Dániel
Kortárs zenei fesztiválok életstilust generáló hatásaik és illeszkedésük a társadalmi struktúrába
: Tar Dániel
: Tar Dániel
Az Y generáció étkezési szokásai kis és közepes méretű zenei fesztiválokon
: Glücker Roland
: Glücker Roland
A zeneipar helyzete és a zenei streaming szolgáltatások hatása az illegális letöltésekre
: Szilágyi Viktor
: Szilágyi Viktor
A Masterplast szervezeti kommunikációja
: Papp Bertalan
: Papp Bertalan
Similar Items
-
A Metallica zenei kommunikációja
: Rhorer Márk -
Elektronikus zenei rendezvények marketingkommunikációja
: Molnár Erik -
Zenei fesztiválok sikeressége hazánkban
: Isaszegi Viktória Börte -
Elektronikus zenei rendezvények marketingkommunikációja
: Csáfordi Dávid -
Elektronikus zenei rendezvények marketingstratégiája
: Csibi Péter