A Tök-Mag 2003. Kft. marketing tervének megvalósítása az online értékesítés tükrében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hideg Vanessza
További közreműködők: Dobos Henrietta
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:e-kereskedelem
kisvállalkozások
marketing terv
online értékesítés
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47090
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom témája a családi vállalkozásunk, azaz aTök-Mag 2003. Kft marketing tervének megalkotása volt. Ezen belül megvizsgáltama cég külső és belső piaci helyzetét, illetve a különböző marketingstratégiaielemeket. Mintavételi módszeremnek az online kérdőíves felmérést választottam.A kutatás során arra a kérdésre kerestem a választ, hogy érdemes-emegvalósítani az online tevékenységet a cég életében? Ha igen, akkor azthogyan, illetve milyen marketingeszközök használatával? A kiértékelést követőenaz eredmények bebizonyították, hogy érdemes megvalósítani az onlinetevékenységeket, hiszen ezek a marketing megoldások elengedhetetlenek az üzletiéletben.