Marketingkommunikáció – mint az értékesítés alapja

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Deák Anni
Other Authors: Lakatos-Báldy Dr. Zsuzsanna Marianna
Oravecz Titanilla Éva
Format: Thesis
Kulcsszavak:digitalizáció
e-kereskedelem
fenntarthatóság
kommunikációs eszközök
marketing
marketingkommunikáció
online értékesítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47092
Description
Abstract:Szakdolgozatom témájául az általam jelenleg isbetöltött Senior Sales és Projektmenedzseri-pozíció szolgált. Szeretnémrészletesebben diagnosztiozálni a munkám során mindennap használatos-, azértékesítésben alkalmazott marketingkommunikációs eszközök jelentőségét. Atémaválasztásom fő mozgatórugója minden kétséget kizáróan az az el nemhanyagolható tényező, hogy mindig is rendkívüli érdeklődést mutattam a munkakörezen komponensei iránt. Ez az intuíció vett rá végül arra, hogy mélyrehatóbbanboncolgassam az iskolában korábban már hallott számos területet, melyek eddigaz elméleti tudást biztosították. A kereskedelemben töltött csaknem 12 évtapasztalata mondatja velem, hogy annak ellenére, hogy milyen-, olykor megterhelőpénzkereseti forrás és szakma ez, ugyanakkor, ha valaki megfelelően alkalmazzaa kompetenciáit, végeláthatatlan magasságokba képes eljutni, mind a ranglétrán,mind a szakmai sikerekben.