Botrány, mint újgenerációs marketingeszköz

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vaskor Anna Orsolya
További közreműködők: Bánóczy Liza
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:botrány
közösségi média
marketingeszközök
marketingstratégia
meghökkentő
újgenerációs
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47104

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg47104
005 20230907142050.0
008 230907suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Vaskor Anna Orsolya 
245 1 0 |a Botrány, mint újgenerációs marketingeszköz  |c Vaskor Anna Orsolya  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Mára a marketinges szakma kinőtte magát és megkerülhetetlen szerepet játszik egy termék, szolgáltatás vagy márka sikeressé tételében. A trendek egyre gyorsabban változnak, ami egyik nap jövedelmező volt, holnapra már elavult lehet és ez fordítva is igaz. Arról nem is beszélve, hogy sokszor egy kampány igen komoly pénzekbe kerül, ami nem biztos, hogy annyi bevételt fog generálni, mint amennyire mi számítunk. A nagyközönséget igazán az tudja megmozgatni, ha valami új és kreatív esetleg meghökkentő, és ha eltaláljuk e recept arányait akár egy öngeneráló folyamatot is beindíthatunk vele, melynek a terjedéséhez elég pár búvárlap és az emberek érdeklődése, és olyan terjedést érhetünk el, amire álmunkban sem gondoltunk volna. Emellett napjainkban még egyszerűbb a helyzet, hiszen a botrányok nélkülünk is megszületnek, nekünk csak meg kell lovagolni a keltett hullámokat. Hála a közösségimédia felületeknek pillanatok alatt eljutnak és futótűzként terjednek az információk, az emberek megoszthatják egymással, egy külön platform is épült erre melyen pletykákat, botrányokat lehet közzétenni, mely önmagában nem nagy újítás, ám a Redditen mindezt névtelenül tehetik az emberek, ezért is annyira népszerű a felhasználók körében. A szakdolgozatom témája, hogy egy jól időzített reakcióval reklámot tudunk gyártani és elérést generálni a márkának/cégnek szinte ingyen. 
695 |a botrány 
695 |a közösségi média 
695 |a marketingeszközök 
695 |a marketingstratégia 
695 |a meghökkentő 
695 |a újgenerációs 
700 1 |a Bánóczy Liza  |e ths 
700 1 |a Máté Dr. Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47104/1/Szakdolgozat%20-%20Vaskor%20Anna%20Orsolya.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47104/2/St%C3%A1tusz%20nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47104/3/Szakdolgozat%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20-%20Vaskor%20Anna%20Orsolya.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47104/4/Vaskor%20Anna%20Orsolya.pdf  |z Dokumentum-elérés