A H&M online értékesítésének adatvezérelt fejlesztése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kozák Luca
További közreműködők: Pólya Dr. Éva
Kulcsszavak:big data
divat
elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
elektronikus vásárlás - online vásárlás
mesterséges intelligencia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47114

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg47114
005 20230907142107.0
008 230907suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kozák Luca 
245 1 2 |a A H&M online értékesítésének adatvezérelt fejlesztése  |c Kozák Luca  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A mai adatvezérelt világban a vállalatoknak lépést kell tartani a technológia fejlődésével, nagy mennyiségű adatot kell gyűjteni, hatékony adatvizualizációs technikákat használni, és gépi tanulási módszereket alkalmazni. A dolgozatomban ismertetem a big data, adatvizualizáció, és a generatív mesterséges intelligencia jellemzőit, és a divatiparban való felhasználásában rejlő potenciálokat. A H&M fast-fashion cég mobilalkalmazását vizsgálva két új innovációs funkciót mutatok be, amiket megvalósítva szemmel látható növekedést érhetne el a vállalat.Az egyik fejlesztési javaslat egy személyre szabott vásárlási összefoglaló a mobilos alkalmazás felhasználóinak, ami vizuálisan részletezi a korábbi vásárlásaikat, például, hogy mennyi pénzt takarítottak meg a kuponkódok használatával, hány fenntartható terméket vásároltak. Ez személyre szabottabb és vonzóbb élményt nyújt a vásárlóknak, ami az eladások növekedését és a márkahűséget ösztönzi.A kutatásom másik technológiai fejlesztési javaslata a generatív mesterséges intelligencia bevezetése a H&M mobilos alkalmazásába. Mindezt egy olyan funkció által, ami egyedileg a felhasználók mintájára elkészített modelleken mutatja be a termékeket az online termékkatalógusban a felhasználó jellemzői alapján, mint a saját hajszín, bőrtónus, testsúly.Ezt a két funkciót gyakorlatban is megvalósítottam a saját adataimat felhasználva, és az eredmények alapján elmondható, hogy a bevezetésük széles körű figyelmet kapna a közösségi média felületeken, ami a letöltések számának ugrásszerű emelkedését és a H&M eladásainak növekedését eredményezné. Ezen stratégiák megvalósításával a vállalat egyedülálló módon a versenytársak előtt járna, interaktívabb és vonzóbb élményt nyújtana vásárlóinak. 
695 |a big data 
695 |a divat 
695 |a elektronikus kereskedelem - online kereskedelem 
695 |a elektronikus vásárlás - online vásárlás 
695 |a mesterséges intelligencia 
700 1 |a Pólya Dr. Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47114/1/kozakluca_mrnx4u_szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47114/2/SZD.Kozak.Luca.pdf  |z Dokumentum-elérés