Csomagszállító szolgáltatókkal szembeni elvárások a fogyasztók szemszögéből
Elmentve itt :
Szerző: | Básti Csaba |
---|---|
További közreműködők: |
Renner Péter
Tekes Tamás |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | CEP-szolgáltatók csomagküldő kereskedelem e-kereskedelem logisztikai szolgáltatások utolsó kilométer logisztikája |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47121 |
Hasonló tételek
Oktatókkal szembeni elvárások egyetemi álláshirdetések alapján
: Fűzi Beatrix Zsuzsanna, et al.
Megjelent: (2023)
: Fűzi Beatrix Zsuzsanna, et al.
Megjelent: (2023)
A vállalatok társadalmi felelősségvállalási kommunikációjával szembeni elvárások a fogyasztók és a munkavállalók szempontjából
: Aczél Antónia
: Aczél Antónia
City Smart Kft. marketingkommunikációjának felmérése, összehasonlítása más carsharing szolgáltatókkal és javaslatok a fejlesztésére
: Reppa Nikolett
: Reppa Nikolett
A fiatal diplomások helyzete, lehetőségei, motivációi, illetve a velük szembeni elvárások a foglalkoztatók részéről, különös tekintettel a Nokiánál
: Császár Dorina
: Császár Dorina
A munkavállalókkal szembeni elvárások alakulása a Covid-19 vírus okozta károk után a turizmus, a szállodaipar és a vendéglátóipar területén
: Bognár Laura Luca
: Bognár Laura Luca
Az újrahasznosított termékek megítélése a fogyasztók szemszögéből
: Vitek Adrienn
: Vitek Adrienn
Csomagolásmentes üzletek helyzete Magyarországon a fogyasztók szemszögéből
: Barabás Erzsébet Margit
: Barabás Erzsébet Margit
Flottakezelés egy induló cég és a fogyasztók szemszögéből
: Bán Szabolcs
: Bán Szabolcs
Projektvezetői elvárások vizsgálata
: Balogh János
: Balogh János
Okosórák a fogyasztók szemszögéből – divatos kiegészítő vagy kihasználható technológia?
: Molnár Blanka
: Molnár Blanka
A szállítmánykövető rendszerekkel szembeni követelmények a Logisztika 4.0-ba.
: Németh Áfra
: Németh Áfra
A szállítókkal szembeni kötelezettségek kezelése egy gyógyszeripari cég brit leányvállalatánál
: Keresztes Anett
: Keresztes Anett
A változással szembeni ellenállás kiváltó okai különböző típusú szervezeti változásoknál
: Ágoston Viola
: Ágoston Viola
A házhozszállítás vásárlókkal szembeni kommunikációjának változása az elmúlt két évtizedben
: Mayer Márton
: Mayer Márton
Gluténmentes étkezés a hazai fogyasztók szemszögéből, a Bonita Bisztró példáján keresztül
: Orodán Éva
: Orodán Éva
Az EU bel- és igazságügyi együttműködése a terrorizmussal szembeni, közös fellépés
: Feind Brigitta Petra
: Feind Brigitta Petra
A tengeri szállítmányozást gátló váratlan körülmények, azokkal szembeni fellépés lehetséges módjai
: Tolinger Bence György
: Tolinger Bence György
Hitelintézetek könyvvizsgálati feladatainak bemutatása az Ügyfelekkel szembeni követelések vizsgálatának példáján keresztül
: Karai Katalin
: Karai Katalin
Frissdiplomások a munkaerőpiacon - elvárások és lehetőségek
: Dobos Fanni
: Dobos Fanni
Minőségi elvárások teljesítése a fedélzeti szolgáltatásban
: Koltai Pál
: Koltai Pál
Ügyfélszolgálati minőségirányítás az igénybe vevői elvárások tükrében
: Szologhjan Inga
: Szologhjan Inga
Változó világ, változatlan elvárások Az otthoni munkavégzés hatása a munka-magánélet egyensúlyára a nők életében
: Németh Jázmin
: Németh Jázmin
Munkaerő megtartás a munkáltatói és munkavállalói elvárások fényében
: Szilágyi Debóra
: Szilágyi Debóra
Fogyasztói elvárások változásai és hatásai a videojáték iparban
: Tóth Dániel Benedek
: Tóth Dániel Benedek
Munkahellyel szemben támasztott elvárások vizsgálata, több generáció vonatkozásában
: Zöld Krisztina Hajnalka
: Zöld Krisztina Hajnalka
Cégek létrehozásával, működésével, megszűnésével kapcsolatos cégbírósággal szembeni jelentéstételi kötelezettségek, valamint a működésükkel kapcsolatos gazdasági bűncselekmények
: Hári Beatrix
: Hári Beatrix
SZÁLLODAI PROTOKOLLOK, ELVÁRÁSOK ÉS KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK A COLOSSEUM HOTELBEN
: Kedves Adél
: Kedves Adél
Az előzetes fogyasztói elvárások szerepe a termékek minőségének értékelésénél
: Németh Lilla
: Németh Lilla
A magyar vasúti liberalizáció az európai uniós elvárások tükrében
: Balogh Ildikó
: Balogh Ildikó
Környezeti számvitel – Fenntarthatósági elvárások megjelenítése a nem pénzügyi jelentésekben
: Viola Judit
: Viola Judit
Szállodai kommunikációs, etikett és protokoll elvárások a Bristol Hotelben
: Csótár Rebeka
: Csótár Rebeka
A változással szembeni ellenállás leküzdésére irányuló menedzsment eszközök alkalmazása - különös tekintettel a létszámleépítés után kialakult állapot kezelésére -
: Rácz Barbara
: Rácz Barbara
A Z generáció által támasztott elvárások az ideális munkáltatóval szemben
: Fügedi Barbara
: Fügedi Barbara
Protokoll és kommunikációs elvárások a Barack Thermal Resort & Spa**** Hotelben
: Ponta Eszter
: Ponta Eszter
A felszámolás az adóhatóság szemszögéből
: Nagy István Csaba
: Nagy István Csaba
Fenntarthatóság a fogyasztók körében
: Balogh Bence
: Balogh Bence
Társadalmi elvárások és proaktív, felelős vállalati magatartás A Danone Kft. CSR tevékenységének értékelése, különös tekintettel a társadalmi célt szolgáló programokra
: Rácskai Judit
Megjelent: (2013)
: Rácskai Judit
Megjelent: (2013)
A költségvetési csalás gazdasági és morális kérdései, valamint a magyar lakosság feketegazdasággal illetve az adócsalás egyes formáival szembeni attitűdje
: Bajtai Zoltán Péter
: Bajtai Zoltán Péter
A Marlú márka magyarországi bevezetése a piaci és a franchise elvárások függvényében
: Erdődi Zsolt
: Erdődi Zsolt
Lehetőségek és elvárások avagy Mivel kecsegtetnek a szolgáltató központok a frissdiplomások számára?
: Fejei Evelin
Megjelent: (2013)
: Fejei Evelin
Megjelent: (2013)
Hasonló tételek
-
Oktatókkal szembeni elvárások egyetemi álláshirdetések alapján
: Fűzi Beatrix Zsuzsanna, et al.
Megjelent: (2023) -
A vállalatok társadalmi felelősségvállalási kommunikációjával szembeni elvárások a fogyasztók és a munkavállalók szempontjából
: Aczél Antónia -
City Smart Kft. marketingkommunikációjának felmérése, összehasonlítása más carsharing szolgáltatókkal és javaslatok a fejlesztésére
: Reppa Nikolett -
A fiatal diplomások helyzete, lehetőségei, motivációi, illetve a velük szembeni elvárások a foglalkoztatók részéről, különös tekintettel a Nokiánál
: Császár Dorina -
A munkavállalókkal szembeni elvárások alakulása a Covid-19 vírus okozta károk után a turizmus, a szállodaipar és a vendéglátóipar területén
: Bognár Laura Luca