Digitális Marketing eszközök az iSTYLE példáján keresztül, márkahűség, fogyasztói döntéshozatal és személyre szabott hirdetések
Saved in:
Main Author: | Balga Bence |
---|---|
Other Authors: |
Kiss Dóra
Máté Dr. Zoltán |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | digitális marketing eszközök fogyasztói döntéshozatal iSTYLE marketing márkahűség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47125 |
Similar Items
Az online kommunikációs eszközök működése az iSTYLE példáján keresztül
: Fülöp Patrik
: Fülöp Patrik
A személyre szabott hirdetések hatásai a PPC marketingben
: Kozma Zoltán
: Kozma Zoltán
Big Data és a személyre szabott hirdetések kapcsolata
: Mateut Rebeka
: Mateut Rebeka
Személyre szabott online hirdetések és fogyasztói megítélésük a hazai facebook felhasználók körében
: Stark Ágnes
: Stark Ágnes
Személyre szabott marketing az online kereskedelemben
: Pethő Lilla
: Pethő Lilla
Az iSTYLE Hungary Kft. E-commerce tevékenységének bemutatása a kereskedelmi és marketing aspektusok figyelembe vételével
: Baróti Szilárd Norbert
: Baróti Szilárd Norbert
Személyre szabott szolgáltatások a légi közlekedésben, az Emirates Experience
: Girán Katalin
: Girán Katalin
Személyre szabott marketing és marketing automatizáció hatása jelen korunkban
: Cseke Helga
: Cseke Helga
MULTIMÉDIÁS OLDALAK ADATBÁZISÁN ALAPULÓ FELHASZNÁLÓI CSOPORTOKNAK SZÓLÓ SZEMÉLYRE SZABOTT TARTALOM
: Putnoki Attila Márton
: Putnoki Attila Márton
Analitikai megoldások a személyre szabott, célzott marketing területén, nagyvállalati környezetben
: Wolf Ádám
: Wolf Ádám
Új trendek és személyre szabott szolgáltatások a budapesti boutique szállodák világában
: Rákos Ádám
: Rákos Ádám
A Google és a Facebook személyre szabott hirdetéseinek hatása az X és Z generáció fogyasztói magatartására
: Budai Bálint
: Budai Bálint
Az OTP Bank Nyrt és a Customer Relationship Management, azaz a személyre szabott segítség
: Kovács László
: Kovács László
A mesterséges intelligenciának a tanulók képességeihez igazodó, személyre szabott tanulás-támogatási alkalmazása és várható hatásai az oktatás területén
: Jámborné Kovács Zsuzsanna
: Jámborné Kovács Zsuzsanna
Online hirdetések eredményessége
: Pátkai Hanna
: Pátkai Hanna
Fogyasztói döntéshozatal az online szállásfoglalás területén
: Békési Mónika
: Békési Mónika
A márkázás és márkahűség szerepe a fogyasztói döntéshozatalban
: Szabó Csaba
: Szabó Csaba
Fogyasztói döntéshozatal a körmösiparban mi a Crystal Nails sikerének kulcsa?
: Pergel Ágota
: Pergel Ágota
Márkahűség a luxuskozmetikumok piacán
: Ughy Dóra
: Ughy Dóra
Az Apple vásárlószerzésének és márkahűség kialakításának bemutatása az iPhone termékcsoporton keresztül. Mi az, amivel megfogja vásárlóit?
: Bencsik Zita
: Bencsik Zita
Fogyasztói döntéshozatal vizsgálata a koronavírus elleni védőoltásokkal szemben
: Retter Inez
: Retter Inez
Hitelkockázati döntéshozatal előkészítése
: Gerlai Anna
: Gerlai Anna
A digitális nomádság mint életforma vizsgálata a turisztikai döntéshozatal szempontjából
: Varsányi Ágnes
: Varsányi Ágnes
Márkahűség és fogyasztói magatartás vizsgálata az FMCG piac alternatív tejtermékeinek vonatkozásában
: Berecz Loretta
: Berecz Loretta
A fogyasztói döntéshozatal és a fogyasztói hűség kialakulása a táplálékkiegészítők piacán
: Rácz Regina
: Rácz Regina
A női fogyasztók és a márkahűség
: Margetics Marianna
: Margetics Marianna
A sales és a márkahűség kapcsolata
: Sebestyén Virág
: Sebestyén Virág
A New York Café fogyasztóinak márkahűsége
: Pasztosics Dóra
: Pasztosics Dóra
Képes hirdetések vizuális és pszichológiai eszközei
: Fór Petra
: Fór Petra
A PPC hirdetések hatékonysága különböző iparágakban
: Dóra Boglárka Ocskó
: Dóra Boglárka Ocskó
Vásárlási szokások és a fogyasztói döntéshozatal meghatározó tényezői laptopvásárlás alkalmával
: Szeghalmi Eszter Sylvia
: Szeghalmi Eszter Sylvia
Digitális marketing eszközök hatása a fogyasztói vásárlási szokásokra
: Seenger Dóra Réka
: Seenger Dóra Réka
Márkahűség és elégedettség vizsgálata a hazai bankszektorban
: Bogya István
: Bogya István
Automatizált, viselkedésalapú célzott hirdetések az online kommunikációban
: Csingár Zoltán
: Csingár Zoltán
Közösségi média hirdetések vizsgálata az Instagramon keresztül
: Greksa Dorina
: Greksa Dorina
A márkahűség hatása az autóiparban- az Alfa Romeo példáján keresztül
: Czikora Kristóf Máte
: Czikora Kristóf Máte
Egy hazai menyasszonyi ruhaszalon marketingtevékenységének elemzése és a fogyasztói döntéshozatal vizsgálata
: Buzás Panna Napsugár
: Buzás Panna Napsugár
Az Ibis Styles Budapest City
: Monoki Tímea
: Monoki Tímea
AppStyle Technology kommunikációs stratégiája
: Szász Levente
: Szász Levente
Válságra szabott divat A 2008-as nemzetközi pénzügyi válság hatásainak elemzése a Roland Divatház Zrt. és a Hugo Boss A.G. üzleti kapcsolatán keresztül
: Laczkó Annamária
: Laczkó Annamária
Similar Items
-
Az online kommunikációs eszközök működése az iSTYLE példáján keresztül
: Fülöp Patrik -
A személyre szabott hirdetések hatásai a PPC marketingben
: Kozma Zoltán -
Big Data és a személyre szabott hirdetések kapcsolata
: Mateut Rebeka -
Személyre szabott online hirdetések és fogyasztói megítélésük a hazai facebook felhasználók körében
: Stark Ágnes -
Személyre szabott marketing az online kereskedelemben
: Pethő Lilla