Travel influencerek és hatásuk a vásárlói döntéshozatalra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Karcagi Kitti Stella
További közreműködők: Keresztes István
Kovács Dr. Ildikó
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztó(k)
közösségi média
marketing
utazás
vásárlói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47128
Leíró adatok
Kivonat:Az utazás mindig is fontos része volt az emberi életnek és ennek megfelelően aturizmusnak is lépést kell tartania az utazók igényeivel és változó szokásaival. Az utazási iparfejlődése és az internet elterjedése óta az emberek utazási szokásai és preferenciái is jelentősenmegváltoztak. Az internet és a közösségi média platformok az utazók legfontosabb információsforrásai lettek, amelyek jelentősen befolyásolják az emberek utazási döntéseit.A turizmusban a "travel influencer" fogalom egyre növekvő jelentőséggel bír. A travelinfluencerek olyan emberek, akik széles körű követőtáborral rendelkeznek a közösségi médiaplatformokon és az utazási tapasztalataikat osztják meg követőikkel. A travel influencer szerepeaz utazók döntési folyamatában az utazás iránti érdeklődés felkeltésével és az utazási célok,programok és szállások ajánlásaival kapcsolatos információkkal való ellátásban rejlik.