A marketing kommunikáció sajátosságai a különböző értékesítési kapcsolatokban

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Králik Virág
Other Authors: Miskolczi Tibor András
Kulcsszavak:B2B
B2C
marketingkommunikáció
Offline marketing
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47132

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg47132
005 20230907142141.0
008 230907suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Králik Virág 
245 1 2 |a A marketing kommunikáció sajátosságai a különböző értékesítési kapcsolatokban  |c Králik Virág  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Záródolgozatom témájának a marketing kommunikáció sajátosságainak vizsgálatát választottam a különböző értékesítési kapcsolatok tekintetében. Téma választásomat a szakmai gyakorlati tevékenységem vezérelte. Munkahelyemen, a Robert Bosch Kft.-nél van lehetőségem megszerezni a gyakorlati tapasztalatom, a Power Tools osztályon, mint sales-operation gyakornok. Ennek kapcsán a dolgozatom témaköre az értékesítési kapcsolatok vizsgálata.A Robert Bosch Kft. multinacionális vállalat, ami jelenleges is dinamikusan fejlődik, fogyasztói leginkább a vállalkozások, nagyáruházak és szakkereskedők, de ezzel szemben közvetlenül nem értékesít a végső fogyasztóknak, évről évre egyre nagyobb bevételre szert téve, ezért a téma aktualitására való tekintettel döntöttem a különböző fogyasztói kapcsolatok marketing kommunikációjának elemzése mellett.A Robert Bosch Kft. már lassan egy éve vált állandó munkahelyemmé így, már közel áll a szívemhez a jó munkahelyi közeg és a színes munkahelyi programok miatt. Amikor munkahelyet kerestem fontosnak tartottam, hogy tanulmányaimhoz kapcsolódjon így belelátva ebbe a témába, és szakmába. A részlegemen nagyon sok munkavállaló segíti a folyamatok gördülékenységét, állandó és gyakornoki pozícióban is.Záródolgozatomban megvizsgálom a Power Tools osztály egyik újonnan megjelenő termék családján keresztül a B2B és B2C szektorokon belül milyen, marketing eszközöket használnak, milyen módon érik el a fogyasztókat, illetve milyen egyedi sajátosságok jellemzőek az egyes szektorokra. 
695 |a B2B 
695 |a B2C 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a Offline marketing 
695 |a online marketing 
700 1 |a Miskolczi Tibor András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47132/1/Za%CC%81ro%CC%81dolgozat%202023-Kra%CC%81lik%20Vira%CC%81g.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47132/2/Nyilatkozat%20a%20szakdolgozat%20sta%CC%81tusza%CC%81ro%CC%81l_Kra%CC%81likVira%CC%81g.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47132/3/B%C3%ADr%C3%A1lat_bels%C5%91_FOSZK_Kr%C3%A1lik%20Vir%C3%A1g.pdf  |z Dokumentum-elérés