Fenntarthatósági szempontok a H&M üzleti stratégiájában

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gyurcsánszki Adrienn
Other Authors: Hidasi Dr. Judit
Klinkó Diana
Format: Thesis
Kulcsszavak:digitális marketing
fast fashion
fenntarthatóság
honlap - weblap
hűségprogram
Visual Merchandising
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47136
Description
Abstract:A szakdolgozatom fő témája a H&M, mint fast fashion cégbemutatása, küldetésének ismertetése.A vállalat küldetései között szerepelfenntarthatóság, a bolygó szem elött tartása. Ennek érdekében fenntarthatóbbanyagokat használ, melyeket fenntarthatóbb módon készülnek. Ezt mind bele építiaz üzleti stratégiájába és még több célt tűz ki a fejlődés érdekében. Emellettnagy hangsúlyt fektet a hűségprogramjára, amely hatalmas újításokat hozott azéletébe. Fontos a cég számára, hogy még jobban kitudja építeni a hűségesvásárlói körét online és offline üzletben egyaránt a klubtagság segítségével.