Fiatalok kávéfogyasztási szokásai és tapasztalatai a Starbucks hálózat üzleteiben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vidor Zsófia
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Kulcsszavak:Fiatalok kávéfogyasztása
fogyasztói magatartás
kávézók
Starbucks
Starbucks üzletek
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47141
Leíró adatok
Kivonat:Egyre több Starbucks üzlet nyit Magyarországonés Budapesten belül is. Az üzleteknek eltérő elhelyezkedéseik alapján azttapasztalatam, hogy eltérő a vendégek fogyasztási magatartása is, de vajon miteszi egységessé a Starbucks élményt, mi a forrása annak, hogy azonosmarketingkommunikációja van a vállalatnak és mégis eltérő a fogyasztás üzletenként?A kérdés megválaszolására feltáró kutatást készítettem, kvantitatív kutatássegítségével, hogy pontosabb képet kapjunk arról, hogy melyik Starbucks üzleteketlátogatják a legtöbben és milyen italokat fogyasztanak legnagyobb mennyiségben.