Dél-korea nemzeti kultúrájának befolyása a marketingkommunikációra, valamint a BTS-el való kollaboráció hatása

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vigh Zsófia
Other Authors: Gajzágó Dr. Éva Judit
Miskolczi Tibor András
Format: Thesis
Kulcsszavak:BTS
Dél-Korea
kollaboráció
kultúra
marketingkommunikáció
Samsung
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47153
Description
Abstract:Dél-Korea gazdasági és kulturális növekedése a világegyik legsikeresebb története az utóbbi időszakban, amely egyre nagyobbfigyelmet von magára. Az ország nemzeti kultúrája is egyre inkább elismeréstnyer. Dél-Korea kultúrájának sajátosságai, mint például a tisztelet, aszemélyes kapcsolatok jelentősége, a csoportorientáció és az innováció irántielkötelezettség, mind fontos tényezők lehetnek a sikeres marketingkommunikációkialakításában. Az elmúlt évtizedekben jelentős gazdasági és kulturálisfejlődésen ment keresztül, és a világ egyre inkább figyelmet fordít az országinnovatív és dinamikus jellegére.Szakdolgozatomban feltárom, hogy miként is hatnak ezeka kulturális jellemvonások a marketingre, valamint, hogy milyen hatásai vannaka magyar fogyasztókra. Továbbá elemzem, hogyan befolyásolják amarketingkommunikációs stratégiákat, és bemutatom, hogy miként lehet ezeket azelemeket hatékonyan alkalmazni a célcsoportok elérésében.