A Spotify térnyerése a freemium üzleti modell és a Spotify Wrapped közösségi média kampány segítségével

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Baranyák Tamás
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Kulcsszavak:közösségi média
marketing-kampány
reklámkampányok
Spotify
streaming
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47160
Leíró adatok
Kivonat:Záródolgozatomban a Spotify-al, mint streaming szolgáltatás foglalkozom, valamint a piacvezetői pozíciójukkal, versenytársaikkal és a streaming szolgáltatások elsöprő sikerével. Érintem még a Spotify Wrapped közösségi média kampányt, amely elindulása óta az egyik legnagyobb marketing-kampány minden évben. Primer kutatásként a magyar felhasználók zenehallgatási preferenciáit mértem fel. Kutatásom fő pontjaként arra kerestem a választ, hogy fenntartható-e ez a fajta üzleti modell, hiszen a vállalat az alapítás óta nem termelt profitot.