A Spotify térnyerése a freemium üzleti modell és a Spotify Wrapped közösségi média kampány segítségével
Saved in:
Main Author: | Baranyák Tamás |
---|---|
Other Authors: | Oravecz Titanilla Éva |
Kulcsszavak: | közösségi média marketing-kampány reklámkampányok Spotify streaming |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47160 |
Similar Items
A Spotify content marketingjének innovációi és hatása
: Tóth Bernadett Beáta
: Tóth Bernadett Beáta
A Spotify útja a felhasználók szívéig Customer journey fókuszban a zenei streaming platformon
: Németh Boglárka
: Németh Boglárka
Miért jó az ingyenesség? Avagy a freemium modell bemutatása
: Poór Sándor Szabolcs
: Poór Sándor Szabolcs
Applikációk értékesítése freemium modellben- trendek
: Turák Noémi
: Turák Noémi
A közösségi média térnyerése az online marketingkommunikációban
: Domján Zsófia
: Domján Zsófia
A fizetési hajlandóság a freemium üzleti modellben a magyar videójátékok piacán
: Tolnai Norbert
: Tolnai Norbert
A vizuális közösségi média térnyerése, avagy az instagram jelensége
: Pusztai Katalin
: Pusztai Katalin
A Process Solutions Kft. vizsgálata az Üzleti Modell Vászon segítségével.
: Szilágyi Roland
: Szilágyi Roland
Az Eogen Hungary Kft. üzleti tervének elemzése az Üzleti Modell Vászon segítségével
: Szűcs Liza
: Szűcs Liza
Hazai táplálékkiegészítő gyártással foglalkozó vállalkozások elemzése az üzleti modell vászon segítségével
: Szabó Beatrix
: Szabó Beatrix
Termékbevezető kampány, jégre töltve
: Mészáros Luca
: Mészáros Luca
A freemium és a Blue Ocean stratégia a prezi.com-on keresztül
: Beleznai Márk Gábor
: Beleznai Márk Gábor
A közösségi média marketing, szerepe a fogyasztók döntéshozatalában, az influencer marketing térnyerése
: Balázs Réka
: Balázs Réka
A közösségi média új szerepe az e-kereskedelemben - A social commerce térnyerése
: Harkányi Brigitta
: Harkányi Brigitta
A közösségi média üzleti alkalmazása
: Groska Zsófia
: Groska Zsófia
A közösségi gazdaság mint új üzleti modell hatásai Magyarországon
: Czigány Bence
: Czigány Bence
A Cessio Követeléskezelő Zrt. üzleti modellje, és annak elemzése a BMC modell segítségével
: Tóth Márk Bence
: Tóth Márk Bence
Üzleti célú közösségi média kommunikáció
: Viniczai Benedek
: Viniczai Benedek
A teaser kampány és pszichológiai hatásai
: Elek Zsuzsanna
Published: (2009)
: Elek Zsuzsanna
Published: (2009)
A Teqball nemzetközi térnyerése és üzleti háttere
: Szántó Gergő Dániel
: Szántó Gergő Dániel
Két amerikai elnökválasztási kampány összehasonlító vizsgálata
: Merhala Bettina
: Merhala Bettina
Independent Artists How do they feature Spotify and other Revenue Streams within their Business Model in 2024?
: Mora González Luis Fernando
: Mora González Luis Fernando
A Rossmann Fresh & Crazy kampány hatékonyságának elemzése
: Tomor Dániel
: Tomor Dániel
A Process Solutions Kft. üzleti modelljének elemzése a Lean Canvas és a Business Model Canvas segítségével
: Simon Richárd
: Simon Richárd
EGY KONKRÉT MARKETING KAMPÁNY ONLINE HATÉKONYSÁGÁNAK BEMUTATÁSA
: Flaskár László Gergely
: Flaskár László Gergely
Pilot marketing kampányok sikeressége - Aegon Nőnapi Kampány
: Csúri Adél
: Csúri Adél
Digitális üzleti modell CBA üzletlánc
: Deák Orsolya
: Deák Orsolya
Digitális rendezvények térnyerése, az üzleti rendezvénypiac válasza a pandémiára
: Hatvani Krisztina
: Hatvani Krisztina
A közösségi média megjelenése, üzleti- és marketing szintű lehetőségei
: Novák Ferenc
: Novák Ferenc
Üzleti folyamatautomatizálás UiPath segítségével
: Ollé Ivett
: Ollé Ivett
A smart hotel üzleti modell jövője
: Lovas Lajos Gábor
: Lovas Lajos Gábor
Az üzleti modell-innováció és a Canvas üzleti modell vászon jelentősége a 21. századi vállalatok életében
: Plehel Nóra
: Plehel Nóra
A MeToo-kampány társadalomtörténeti előzményei, gender-elméleti vizsgálata
: Csordás Bettina
: Csordás Bettina
Wellness kultúra kampány tervezése a Danubius Hotels Group számára
: Paholcsek Bálint
: Paholcsek Bálint
Üzleti modellek a hálózati gazdaságban. az üzleti modell fejlődése.
: Tóth Márk
: Tóth Márk
A social media és az influencer marketing térnyerése a pandémia idején
: Jász Jerne Sarolta
: Jász Jerne Sarolta
Personalization in Marketing as an effective strategy to improve customer engagement A case study of Spotify
: Nguyen My Linh
: Nguyen My Linh
Personalization in Marketing as An Effective Strategy to Improve Customer Engagement A case study of Spotify
: Nguyen My Linh
: Nguyen My Linh
A közösségi média szárnyakat ad, avagy a Red Bull közösségi média stratégiája
: Inhaizer Tamás Péter
: Inhaizer Tamás Péter
Egy nyertes kampány bemutatása. A Vajda Papír Kft. OOOPS! márkájának kommunikációs kampánya
: Bíró Gergő Tamás
: Bíró Gergő Tamás
Similar Items
-
A Spotify content marketingjének innovációi és hatása
: Tóth Bernadett Beáta -
A Spotify útja a felhasználók szívéig Customer journey fókuszban a zenei streaming platformon
: Németh Boglárka -
Miért jó az ingyenesség? Avagy a freemium modell bemutatása
: Poór Sándor Szabolcs -
Applikációk értékesítése freemium modellben- trendek
: Turák Noémi -
A közösségi média térnyerése az online marketingkommunikációban
: Domján Zsófia