A trade marketing kampányok jelentősége – fókuszban az instore kihelyezések
Saved in:
Main Author: | Hollik Viktória |
---|---|
Other Authors: |
Kalocsai Fanni
Kopcsay Dr. László |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | ármarketing fogyasztói márkák menedzselése kiskereskedelem marketing-kampány médiaügynökség partnerkapcsolat(ok) projektmenedzsment |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47163 |
Similar Items
A vásárló instore Az instore eszközök és a vásárlói döntések kapcsolata
: Milei Anna
Published: (2013)
: Milei Anna
Published: (2013)
A Lauritzen Instore Holding Zrt. BTL marketingjének elemzése
: Kedves Adrienn
: Kedves Adrienn
Automatizált marketing kampányok a gyakorlatban
: Tótok Barbara
: Tótok Barbara
Kommunikációs kampányok elemzése
: Zsemberi Alexandra
: Zsemberi Alexandra
Pilot marketing kampányok sikeressége - Aegon Nőnapi Kampány
: Csúri Adél
: Csúri Adél
Kampányok a közösségi közlekedésben
: Szalai Dorina
: Szalai Dorina
Marketingkommunikáció elemzése a könyvpiacon - Olvasásnépszerűsítő kampányok
: Balog Viktória Dóra
: Balog Viktória Dóra
Sziget Fesztivál reklám kampányok
: Varga Ferenc Miklós
: Varga Ferenc Miklós
Orosz dezinformációs kampányok Magyarországon két online hírportál vizsgálata
: Turóczi Tamás
: Turóczi Tamás
Az influencer kampányok és a márka hírnév kapcsolata
: Dura Eliza
: Dura Eliza
A választási kampányok vesszőparipája a Z generáció politikai részvétele, motivációik és kommunikációs stratégiák
: Cserhalmi András Bence
: Cserhalmi András Bence
Választási kampányok a web 2.0 világában
: Kovács Nóra
: Kovács Nóra
A fogyasztást és termékvásárlást ösztönző kampányok elemzése
: Fejes Laura
: Fejes Laura
A CRM kampányok hatékonyságnövelése gépi tanulás segítségével
: Nagy István Gábor
: Nagy István Gábor
Online marketing stratégia kialakítása, online marketing kampányok tervezése a Canon Hungária Kft. példáján keresztül
: Ducsai Ábel Ákos
: Ducsai Ábel Ákos
Az újszerű marketingkommunikácós eszközök jelentősége napjainkban-fókuszban az influencerek
: Zamaróczy Rebeka
: Zamaróczy Rebeka
Telekommunikációs kampányok elemzése a magyar demográfiai viszonyok tükrében
: Pethes Barbara
: Pethes Barbara
Google Ads kampányok készítése és optimalizálása a gyakorlatban
: Batiz Bianka
: Batiz Bianka
Hirdetések és kampányok az ALD Automotive Magyarország Kft. által
: Pap Tünde
: Pap Tünde
Reklámlélektan, avagy a szépségipari kampányok hatása a fiatal nők testképére
: Mádi Emese Júlia
: Mádi Emese Júlia
Skandináv kommunikációs kampányok A H&M kampányai és PR munkássága alapján
: Marrosán Lívia
: Marrosán Lívia
Az online házhozszállítás marketingje-Trade marketing vonatkozásai
: Baranyi Gabriella
: Baranyi Gabriella
Trade marketing a műszaki cikkek piacán
: Lukács Gergely Tamás
: Lukács Gergely Tamás
Az IKEA tevékenysége, fókuszban a marketing-mix elemeivel
: Szabó Levente
: Szabó Levente
Az önkéntesek szerepe és jelentősége a 19. Vizes Világbajnokság szervezésében, fókuszban a turizmussal
: Walter Vivien
: Walter Vivien
Légy hazafi, végy hazait! Fogyasztói etnocentrizmus és a hazai termékeket támogató kampányok
: Varga Zita
: Varga Zita
A Mattesz Baby Spa termékfejlesztésének támogatása online kampányok és digitális marketingeszközök használatával
: Ács Fanni
: Ács Fanni
A trade marketing szerepe a magyar sörpiacon
: Palicz Fanni
: Palicz Fanni
A szabadidős tevékenységek jelentősége és tendenciái az élménytársadalomban - Fókuszban az X és az Y generáció
: Fehér Borbála
: Fehér Borbála
A trade marketing szerepének viszgálata az FMCG vállalati gyakorlatban
: Nagyidai Krisztina Viola
: Nagyidai Krisztina Viola
New Indirect Non-trade Barriers in International Trade and its Impact on the Trade Balance of Turkey
: Mehtiyev Jalil
: Mehtiyev Jalil
Trading botok
: Hegedüs István
: Hegedüs István
The Future of Trade
: Angyal Mariann
: Angyal Mariann
Trade with commodities
: Schmidt Dávid Károly
: Schmidt Dávid Károly
HR marketing a BDO Magyarországnál - fókuszban a social média
: Osztián Katalin
: Osztián Katalin
A magyarországi társasjátékos piac marketing szemmel, fókuszban az influenszer- és tartalommarketing
: Magyarossy István
: Magyarossy István
Trade marketing alkalmazása a márka, és a márkahűség kiépítésében
: Tok Annamária
: Tok Annamária
A közösségi média szerepe a tinédzser lányok önértékelésében és a body positive kampányok jótékony hatása
: Gyurcsovics Noémi
: Gyurcsovics Noémi
Méltányos út az ültetvényektől az asztalunkig, azaz a fair trade jelentősége a nemzetközi kereskedelemben és Magyarországon
: Méhi Johanna
: Méhi Johanna
Könyvvizsgálat, fókuszban a vevőkövetelések
: Paál Erika
: Paál Erika
Similar Items
-
A vásárló instore Az instore eszközök és a vásárlói döntések kapcsolata
: Milei Anna
Published: (2013) -
A Lauritzen Instore Holding Zrt. BTL marketingjének elemzése
: Kedves Adrienn -
Automatizált marketing kampányok a gyakorlatban
: Tótok Barbara -
Kommunikációs kampányok elemzése
: Zsemberi Alexandra -
Pilot marketing kampányok sikeressége - Aegon Nőnapi Kampány
: Csúri Adél