Pizza Forte marketingstratégiája és a fogyasztók szemlélete

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bartalis Bernadett
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Kulcsszavak:fogyasztói szokások
franchise
vállalati marketing stratégiák
vállalkozás marketingstratégiája
versenytársak elemzése
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47168

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg47168
005 20230907142250.0
008 230907suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bartalis Bernadett 
245 1 0 |a Pizza Forte marketingstratégiája és a fogyasztók szemlélete  |c Bartalis Bernadett  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozat témája a Pizza Forte marketingstratégiáját és a fogyasztók szemlélete. A dolgozatom fő célja ezek részletesebb ismertetése és a hipotéziseim beigazolása vagy cáfolása. A kutatásomhoz külső és belső elemzést használtam illetve primer kutatást. A kutatásomnak nem volt megszabott célcsoportja hiszen a pizza fogyasztása nemtől és kortól független. A kérdőívet olyan személyek töltötték ki akik fogyasztottak már a. Pizza Forte termékei közül így tapasztalatra épül a véleményük. A dolgozatom végén arra az eredményre jutottam, hogy a Pizza Forte eredményes abban amit csinál és a javaslataimat megfogadva még eredményesebbé válhat. 
695 |a fogyasztói szokások 
695 |a franchise 
695 |a vállalati marketing stratégiák 
695 |a vállalkozás marketingstratégiája 
695 |a versenytársak elemzése 
700 1 |a Jäckel Dr. Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47168/1/Z%C3%81R%C3%93DOLGOZAT.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47168/2/B%C3%ADr%C3%A1lati%20lap_Bartalis%20Bernadett%20TM85X5.pdf  |z Dokumentum-elérés