Luxus divatmárkák marketingaktivitása Magyarországon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kovács Virág
További közreműködők: Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Kulcsszavak:divat
luxus
marketing
marketingstratégiák
márka
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47169
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom főfókusza egy Magyarországon nyíló luxusmárka (Falconeri) új üzletének marketingstratégiájánakfelépítése, amit azért is tartottam fontosnak, hiszen itthon ez még egy kevésbéismert márka, jelenleg csak két üzlet van, Budapesten. A második üzlet nyitásakorszemélyesen részt vehettem én is, és ebből a következtetéseket levonva, kiépítekegy olyan stratégiát, amely elemzi, hogy milyen lépései, eszközei vannak amarketingnek, amely hozzájárul egy új üzlet nyitása esetén a vásárlásokszámának növekedéséhez. Természetesen mindez más-más márkáknak is hasznos lehetegyaránt. Először isszakirodalmi példákon keresztül fogom bemutatni, hogy mi is az a márka,összevetem a luxus divatot a fast-fashionnel, hogy megértsük mi is valójában ajelentős különbség köztük, hogy mitől tekinthető egy márka luxuscikknek. Majdáttérve a marketing részre, kifejtem az általános marketingstratégiákat ésáttérek arra, hogy ez miben különbözik, ha luxus márkáról van szó. Ezután aválasztott kutatási módszertanomat fogom bemutatni, annak korlátaival együtt,majd részletezem dolgozatom fő pontját, a személyre szabott marketingstratégiakiépítését. Végül pedig levonom a következtetéseket és összegzem a megszerzettinformációkat.