Luxus divatmárkák marketingaktivitása Magyarországon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kovács Virág
További közreműködők: Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Kulcsszavak:divat
luxus
marketing
marketingstratégiák
márka
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47169

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg47169
005 20230907142251.0
008 230907suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kovács Virág 
245 1 0 |a Luxus divatmárkák marketingaktivitása Magyarországon  |c Kovács Virág  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatom főfókusza egy Magyarországon nyíló luxusmárka (Falconeri) új üzletének marketingstratégiájánakfelépítése, amit azért is tartottam fontosnak, hiszen itthon ez még egy kevésbéismert márka, jelenleg csak két üzlet van, Budapesten. A második üzlet nyitásakorszemélyesen részt vehettem én is, és ebből a következtetéseket levonva, kiépítekegy olyan stratégiát, amely elemzi, hogy milyen lépései, eszközei vannak amarketingnek, amely hozzájárul egy új üzlet nyitása esetén a vásárlásokszámának növekedéséhez. Természetesen mindez más-más márkáknak is hasznos lehetegyaránt. Először isszakirodalmi példákon keresztül fogom bemutatni, hogy mi is az a márka,összevetem a luxus divatot a fast-fashionnel, hogy megértsük mi is valójában ajelentős különbség köztük, hogy mitől tekinthető egy márka luxuscikknek. Majdáttérve a marketing részre, kifejtem az általános marketingstratégiákat ésáttérek arra, hogy ez miben különbözik, ha luxus márkáról van szó. Ezután aválasztott kutatási módszertanomat fogom bemutatni, annak korlátaival együtt,majd részletezem dolgozatom fő pontját, a személyre szabott marketingstratégiakiépítését. Végül pedig levonom a következtetéseket és összegzem a megszerzettinformációkat. 
695 |a divat 
695 |a luxus 
695 |a marketing 
695 |a marketingstratégiák 
695 |a márka 
700 1 |a Dr. Rimóczi Dr. Csilla  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47169/1/KOV%C3%81CSVIR%C3%81G.YLU9Y5.-z%C3%A1r%C3%B3dolgozat..pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47169/2/Kov%C3%A1cs%20Vir%C3%A1g.pdf  |z Dokumentum-elérés