A digitális térben megjelenő social proof - Hogyan befolyásoljuk hatékonyan a fogyasztói döntéseket
Elmentve itt :
Szerző: | Tar Kitti Viktória |
---|---|
További közreműködők: |
Oravecz Titanilla Éva
Szabó Andrea |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | digitális marketing döntés befolyásolás fogyasztói magatartás online értékelések social proof |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47172 |
Hasonló tételek
Hogyan alakítja át a digitális tér a fogyasztói döntéseket?
: Baczay Dalma
: Baczay Dalma
Új Generációs Marketing Eszközök - Hogyan befolyásoljuk a fogyasztókat a digitális világban?
: Kozák Győző
: Kozák Győző
Fogyasztói döntéseket befolyásoló tényezők szemüvegvásárlás során
: Tóth Kornél
: Tóth Kornél
Vásárlói döntéseket befolyásoló tényezők Avagy miért hozunk olyan döntéseket, amelyeken később magunk is meglepődünk?
: Gondár András
: Gondár András
Bankmarketing, a digitális térben Mobilbank és a digitális tér tendenciái
: Nagy Enikő
: Nagy Enikő
A vállalati pénzügyi döntéseket befolyásoló tényezők
: Kemény Árpád Krisztián
: Kemény Árpád Krisztián
Az orosz néplélek a sztereotípiák tükrében- avagy hogyan tárgyaljunk hatékonyan orosz üzleti partnereinkkel
: Takácsy Dorka Kornélia
: Takácsy Dorka Kornélia
A demokrácia kihívásai a modern digitális térben
: Molnár Eszter
: Molnár Eszter
Fogyasztói aktivitás az online térben
: Szakálas Sára Boglárka
: Szakálas Sára Boglárka
A foodpanda.hu marketingstratégiája és digitális platformokon megjelenő marketing tevékenysége
: Major Ilona Gabriella
: Major Ilona Gabriella
A foodpanda.hu marketingstratégiája és digitális platformokon megjelenő marketing tevékenysége
: Major Ilona Gabriella
: Major Ilona Gabriella
Fogyasztói magatartás vizsgálata az online térben
: Szoboszlai Laura Luca
: Szoboszlai Laura Luca
A képernyőn megjelenő erőszak hatása a gyermekekre
: Nemes Kitti
: Nemes Kitti
A munkahelyen megjelenő sztereotípiák
: Ladányi Nikolett
: Ladányi Nikolett
Egy vállalat ereje - Irányítsunk hatékonyan, hogy mások is hatékonyak lehessenek
: Brezovszki Máté
: Brezovszki Máté
Alkalmazás migrációból eredendő problémák megoldása hatékonyan, erőforrás menedzseri szemmel
: Kovács Dániel Gergely
: Kovács Dániel Gergely
Alkalmazás migrációból eredendő problémák megoldása hatékonyan, erőforrás menedzseri szemmel
: Kovács Dániel Gergely
: Kovács Dániel Gergely
A social media szerepének átalakulása a kisvállalkozásoknál
: Tar Kitti Viktória
: Tar Kitti Viktória
A munkaadói hírnév építése a digitális térben a különböző generációk körében A social media mint eszköz a munkáltatói márkaépítés erősítésére
: Deák Boglárka
: Deák Boglárka
Környezetvédelem mint a vállalatoknál megjelenő versenyelőny
: Metykó Alexandra
: Metykó Alexandra
Személyes márkaépítés a médiában megjelenő személyeknél
: Répási Cintia Dóra
: Répási Cintia Dóra
Az Instagramon megjelenő influencer marketing hatásai a fiatal nőkre
: Győry Viktória
: Győry Viktória
The emerging need to integrate the supply chain industry with a future-proof blockchain model; explorative study into food supply chain and container logistics
: Sandu Mircea-Florin
: Sandu Mircea-Florin
Gyermekek szerepeltetése a közösségi médiában megjelenő reklámposztokban
: Kecskeméti Klaudia
: Kecskeméti Klaudia
A kereskedelmi médiában megjelenő erőszak társadalmi vetülete
: Marton Evelin Petra
: Marton Evelin Petra
Hogyan befolyásolja a kereskedelmi televíziók nézettségét a bennük megjelenő tartalom? – Út a TV2 Csoport piacvezetővé válásához
: Vincze Zoltán Kristóf
: Vincze Zoltán Kristóf
Színpszichológia a kiskereskedelmi térben
: Mireider Rebeka
: Mireider Rebeka
A környezettudatosság és a fenntarthatóság szerepe a beruházási döntéseket támogató vezetői számviteli rendszer működésében
: László Edina
: László Edina
A fogyasztás pszichológiai szemszögből, termékek árának percepciója, viselkedési minták alkalmazása a digitális térben
: Lencsés Edina
: Lencsés Edina
Generációk az online térben
: Czigler Dorka Rebecca
: Czigler Dorka Rebecca
A televízió képernyőjén megjelenő erőszak és a gyermekek
: Bakos Kinga
: Bakos Kinga
A közösségi médiában megjelenő reklámok hatása a fogyasztóra
: Sidó-Tahin Sarolta
: Sidó-Tahin Sarolta
A GAZDASÁGI VÁLSÁGOK TERMÉSZETÉBEN MEGJELENŐ VÁLTOZÁSOK ELMÉLETI ÖSSZEFÜGGÉSEI
: Cora Anna Krisztina
: Cora Anna Krisztina
A vállalati belső kommunikáció fejlődése a digitális térben a pandémia helyzet okozta kényszer miatt
: Juhász Laura
: Juhász Laura
Az online rendelések mögötti logisztika és a fogyasztói magatartás az online térben
: Peiker Márk
: Peiker Márk
A médiában megjelenő gasztronómiai műsorok hatása a magyar társadalomra
: Vass Rózsa Johanna
: Vass Rózsa Johanna
PARADOX, divatmárka az online térben
: Ruppl Krisztina
: Ruppl Krisztina
Sorozatgyilkosok médiareprezentációja az online térben
: Tóth Zsófia
: Tóth Zsófia
Az SSC-k kialakításához szükséges pénzügyi döntéseket meghatározó tényezők, vagyis miért Magyarország éri meg a legjobban?
: Ináncsi Bettina
: Ináncsi Bettina
Közép-Európa a globális térben nemzetközi konferencia : [absztraktkötet]
Megjelent: (2022)
Megjelent: (2022)
Hasonló tételek
-
Hogyan alakítja át a digitális tér a fogyasztói döntéseket?
: Baczay Dalma -
Új Generációs Marketing Eszközök - Hogyan befolyásoljuk a fogyasztókat a digitális világban?
: Kozák Győző -
Fogyasztói döntéseket befolyásoló tényezők szemüvegvásárlás során
: Tóth Kornél -
Vásárlói döntéseket befolyásoló tényezők Avagy miért hozunk olyan döntéseket, amelyeken később magunk is meglepődünk?
: Gondár András -
Bankmarketing, a digitális térben Mobilbank és a digitális tér tendenciái
: Nagy Enikő