Az influencer kampányok és a márka hírnév kapcsolata

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dura Eliza
Other Authors: Gyöngyösi Klaudia
Zelena Dr. András
Format: Thesis
Kulcsszavak:.NET Framework
communication
emberi kommunikáció
influencer
internet
kommunikációs csatornák
marketingkommunikáció
márkanév
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47173
Description
Abstract:Napjaink egyik leginkább felkapott és nagy figyelemnek örvendő témája azinfluencerek megjelenése és térhódítása a médiában, különösen az online,közösségi média platformokon. (Campbell & Farrell, 2020) Így természetesen az influencer marketingés ennek a kapcsolata a márkanév megítélésével is egyre inkább foglalkoztatja acégvezetőket, marketing szakembereket és a tudományos élet résztvevőit is. Nemcsak az üzleti világban, akadémiai körökben értelmezhető terület az influencermarketing és ezáltal annak a márka hírnévvel való kapcsolata, hiszen amindennapi életünkben is nap, mint nap felfedezhető jelenség. Az internetetaktívan használók naponta találkoznak különböző márkák, cégek által szponzorálttartalmakkal a közösségi média felületeken. Tudatos fogyasztóként szinténfontosnak vélem, hogy tisztában legyek az influencer marketing működésével ésannak esetleges veszélyeivel. A szakdolgozatom elsődleges célja, hogymegvizsgálja az influencer marketing és annak a márka hírnévre gyakorolt pozitívés negatív hatásait.