Az influencer kampányok és a márka hírnév kapcsolata
Elmentve itt :
Szerző: | Dura Eliza |
---|---|
További közreműködők: |
Gyöngyösi Klaudia
Zelena Dr. András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | .NET Framework communication emberi kommunikáció influencer internet kommunikációs csatornák marketingkommunikáció márkanév |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47173 |
Hasonló tételek
Kölcsönhatás vizsgálata a városi hírnév és a vállalati hírnév között
: Jakab Petra, et al.
Megjelent: (2017)
: Jakab Petra, et al.
Megjelent: (2017)
Kommunikációs kampányok elemzése
: Zsemberi Alexandra
: Zsemberi Alexandra
Hírnév kockázatkezelés a bankszektorban
: Belucz Ákos
: Belucz Ákos
Kölcsönhatás vizsgálata a városi hírnév és a vállalati hírnév között turisztikai aspektusban
: Jakab Petra, et al.
Megjelent: (2016)
: Jakab Petra, et al.
Megjelent: (2016)
Kampányok a közösségi közlekedésben
: Szalai Dorina
: Szalai Dorina
Sziget Fesztivál reklám kampányok
: Varga Ferenc Miklós
: Varga Ferenc Miklós
Hírnév-menedzsment a gyakorlatban. A hírnév-menedzsment értelmezésének problémája a haza PR gyakorlat oldaláról
: Bárány Gabriella
: Bárány Gabriella
Automatizált marketing kampányok a gyakorlatban
: Tótok Barbara
: Tótok Barbara
A hírnév fontossága a vállalatok számára
: Németh Ákos
Megjelent: (2013)
: Németh Ákos
Megjelent: (2013)
Hírnév menedzsment a gyakorlatban Budapest metropolisz hírnévfejlesztési lehetőségei a gyakorlatban
: Katona Erzsébet
: Katona Erzsébet
A CEO Hírneve és a vezetői felelősség
: Herczeg Balázs
: Herczeg Balázs
A CEO hírneve és a Personal Branding
: Für-Ugrin Fanni Barbara
: Für-Ugrin Fanni Barbara
A cég munkaadói hírneve és az employer branding
: Garamvölgyi Eszter
: Garamvölgyi Eszter
Orosz dezinformációs kampányok Magyarországon két online hírportál vizsgálata
: Turóczi Tamás
: Turóczi Tamás
A temetkezési vállalatok kommunikációja és hírnév menedzsmentje
: Stefanovszki Lili Piroska
: Stefanovszki Lili Piroska
Márkanév és hírnév összefüggései a gazdasági szférában
: Sarkadi Hajnalka
: Sarkadi Hajnalka
Marketingkommunikáció elemzése a könyvpiacon - Olvasásnépszerűsítő kampányok
: Balog Viktória Dóra
: Balog Viktória Dóra
A hírnév, mint a legsérülékenyebb immateriális vagyon
: Simon Illés
: Simon Illés
Hírnév menedzsment vizsgálata a Danubius Hotels Groupnál
: Juhász Bence
: Juhász Bence
A fogyasztást és termékvásárlást ösztönző kampányok elemzése
: Fejes Laura
: Fejes Laura
Arculattervezés, online marketing, és hírnév management a gyakorlatban
: Imre Bálint
: Imre Bálint
A választási kampányok vesszőparipája a Z generáció politikai részvétele, motivációik és kommunikációs stratégiák
: Cserhalmi András Bence
: Cserhalmi András Bence
Választási kampányok a web 2.0 világában
: Kovács Nóra
: Kovács Nóra
A CRM kampányok hatékonyságnövelése gépi tanulás segítségével
: Nagy István Gábor
: Nagy István Gábor
Az influencer, és az énmárka kapcsolata
: Tőtős Anett Evelyn
: Tőtős Anett Evelyn
Pilot marketing kampányok sikeressége - Aegon Nőnapi Kampány
: Csúri Adél
: Csúri Adél
Google Ads kampányok készítése és optimalizálása a gyakorlatban
: Batiz Bianka
: Batiz Bianka
Influencer Marketing - Trendek, jövőkép, alkalmazás egy márka életében
: Kern Zsófia
: Kern Zsófia
Hirdetések és kampányok az ALD Automotive Magyarország Kft. által
: Pap Tünde
: Pap Tünde
A hírnév és ami mögötte van A CSR, mint a pozitív hírnévépítés egyik lehetséges eszköze
: Pataky Ágnes
: Pataky Ágnes
A trade marketing kampányok jelentősége – fókuszban az instore kihelyezések
: Hollik Viktória
: Hollik Viktória
Telekommunikációs kampányok elemzése a magyar demográfiai viszonyok tükrében
: Pethes Barbara
: Pethes Barbara
A márka és a munkáltatói márka kapcsolata, az employer branding alkalmazása a Magyar Telekomnál
: Jantyik Orsolya Lidia
: Jantyik Orsolya Lidia
A Közösségi Média és az Influencer Marketing kapcsolata
: Deák Anni
: Deák Anni
Influencer marketing a turizmusban Magyarországon
: Gaál-Tasnádi Eliza
: Gaál-Tasnádi Eliza
Az Erste Bank Hungary Zrt. munkaadói hírneve és az employer branding munkavállalói szemszögből
: Dubabér István Marcell
: Dubabér István Marcell
Reklámlélektan, avagy a szépségipari kampányok hatása a fiatal nők testképére
: Mádi Emese Júlia
: Mádi Emese Júlia
Skandináv kommunikációs kampányok A H&M kampányai és PR munkássága alapján
: Marrosán Lívia
: Marrosán Lívia
Légy hazafi, végy hazait! Fogyasztói etnocentrizmus és a hazai termékeket támogató kampányok
: Varga Zita
: Varga Zita
A Mattesz Baby Spa termékfejlesztésének támogatása online kampányok és digitális marketingeszközök használatával
: Ács Fanni
: Ács Fanni
Hasonló tételek
-
Kölcsönhatás vizsgálata a városi hírnév és a vállalati hírnév között
: Jakab Petra, et al.
Megjelent: (2017) -
Kommunikációs kampányok elemzése
: Zsemberi Alexandra -
Hírnév kockázatkezelés a bankszektorban
: Belucz Ákos -
Kölcsönhatás vizsgálata a városi hírnév és a vállalati hírnév között turisztikai aspektusban
: Jakab Petra, et al.
Megjelent: (2016) -
Kampányok a közösségi közlekedésben
: Szalai Dorina