Marketing trükkök avagy biztosítás üzleti szemmel

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Géczi László
További közreműködők: Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Kulcsszavak:biztosítás(ok)
értékesítés
marketing
megoldások
pozícionálás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47185

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg47185
005 20230907142326.0
008 230907suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Géczi László 
245 1 0 |a Marketing trükkök avagy biztosítás üzleti szemmel  |c Géczi László  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Marketing megoldások és biztosítás piaci pozícionálása.Biztosítás rövid története, SWOT, STEEP, ATL, BTL, és piackutatás.Hipotézis, és elemzés, piaci tapasztalatok.Konklúzió és összegzés, piaci pillanatkép.Hard skills, soft skills.Egy vállalat rövid bemutatása, elemzése, jövőkép és üzleti megoldások.Befektetés, garantált hozam, fluktuáció, nyugalom biztonság, és jövőtervezés.Biztosítás marketing, B2B, B2C, értékesítés régen és most.Piaci körkép, nemzetközi és hazai szinten. 
695 |a biztosítás(ok) 
695 |a értékesítés 
695 |a marketing 
695 |a megoldások 
695 |a pozícionálás 
700 1 |a Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47185/1/Za%CC%81ro%CC%81dolgozat%20Ge%CC%81czi%20La%CC%81szo%CC%81%20BGE%20KKK.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47185/2/G%C3%A9czi%20L%C3%A1szl%C3%B3_biralati-szempontok-belso-biralo-FOSZK.pdf  |z Dokumentum-elérés