Fogyasztói magatartás változása az online rendeléseknél a koronavírus járvány megjelenése óta eltelt időszakban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Bence
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Kulcsszavak:e-kereskedelem
fogyasztói magatartás
kérdőív
koronavírus-járvány (COVID-19)
Wolt/Foodpanda
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47191
Leíró adatok
Kivonat:A 2019-ben kirobbant COVID-19 járávány rengeteg téren megnehezítette az emberek életét, mint példáúl a kereskedelemben is. A bevezetett korlátozások miatt új terek nyíltak meg az e-kereskedelemben, ami egyértelműen befolyásolta a fogyasztói magatartás változását is, mivel egyre több technológia eszköz jelent meg az otthonokban, és egyre többen kezdtek el online térben vásárolni. Záródolgozatomban ennek a változásnak a vizsgálatáról lesz szó, és ezeknek a változásoknak a hatásairól az emberekre, és a kereskedelemre egyaránt, emellett a Wolt és Foodpanda ételszállító cégek vizsgálatát is tartalmazza dolgozatom. Szekunder kutatásom mellett primer kutatással fogom alátámasztani, és egyaránt cáfolni a begyűjtött információkat. Mindazonáltal következtetéseket és javaslatokat fogok tenni kis - és középvállalkozások részére.