A Zsona Dekor marketing szempontú elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Deme Zsófia Lívia
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Kulcsszavak:7P modell
e-marketing - elektronikus marketing
online értékesítés
SWOT-elemzés
vállalat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47192

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg47192
005 20230907142338.0
008 230907suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Deme Zsófia Lívia 
245 1 2 |a A Zsona Dekor marketing szempontú elemzése  |c Deme Zsófia Lívia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Összeségében a dolgozatomat a Zsona DekorKft.-nél töltött gyakorlati időm alatt szerzett tapasztalataim alapjánkészítettem és erre építettem fel a témáját. Mivelhogy az egész világon egyrenépszerűbb az online vásárlás, így ismernünk kell a fogyasztóink magatartásátés a kutatásommal az volt a célom, hogy ennek a magatartásnak a hátterébe betekintéstnyerhessek. A szekunder kutatásomban először a 7Pmarketing modell segítségével bemutattam a Zsona Dekor Kft.-t. Szakirodalmakkalalátámasztva, részletesen megvizsgáltam az adott szempontokat a vállalkozásnál.Ezt követően részletesen tanulmányoztam aZsona marketingjét. Először az online marketinget néztem meg azon belül is,hogy a cég milyen lehetőségeket preferál. Majd ezt követően a közösségi médiamarketingjét vizsgáltam meg közelebbről. Végül a versenytársait térképeztem felkülön-külön kategóriánkként. Figyelembe véve, hogy melyik versenytárs milyenmarketing eszközöket használ.Mindezek után a cég célcsoportját vettemnagyító alá. A termékkategóriák sokszínűsége miatt a cégnek adott termékkörbeneltér a célcsoportja, ezért külön-külön csoportokat vizsgáltam.Ezt követően a Zsona fogyasztóimagatartását vizsgáltam. Megfigyeltem, hogy a vásárlók inkább új vásárlók-evagy vissza térők.A továbbiakban a primer kutatásomban a kvantitatív,online kérdőíves felmérésem elemzését készítettem el. Gyártottam egy kérdőíveta Google Docs segítségével, melyben arra kerestem a választ, hogy a Zsona DekorKft. vásárlói milyen véleménnyel vannak a cégtől való vásárlásról, mittapasztaltak a vásárlás folyamata alatt, és mi a véleményük a vásárlás utána. Akérdőívben 21 db kérdést tettem fel a válaszadók számára. A kérdőív lezárásaután összesítettem az eredményeket, értékeltem és következtetéseket vontam le.Végül saját készítésű diagramokkal szemléltettem ezeket az eredményeket.Összességében a vizsgálatom alatt sokattanultam a témáról, és úgy gondolom, hogy a Zsona Dekor Kft. egy olyan cég, amijó utón halad a sikeresség felé, és apró változtatásokkal a marketingjébenszámos új vásárlóra tehet szert az online felületén.  
695 |a 7P modell 
695 |a e-marketing - elektronikus marketing 
695 |a online értékesítés 
695 |a SWOT-elemzés 
695 |a vállalat 
700 1 |a Oravecz Titanilla Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47192/1/A_Zsona_Dekor_marketing_szemopont%C3%BA_elemz%C3%A9se.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47192/2/Deme%20Zs%20nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47192/3/Deme%20Zs%C3%B3fia%20L%C3%ADvia.pdf  |z Dokumentum-elérés