Az OTA-s foglalások összehasonlítása az Up Hotel Budapest saját weblapos foglalási szokásaival

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dankó Richárd
További közreműködők: Jankuné Dr. Kürthy Gyöngyi
Szabó Edit
Kulcsszavak:hotel
marketing
online
OTA
összehasonlító elemzés
SWOT
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47197
Leíró adatok
Kivonat:Projektmunkámban részletesen kitérek azOTA-k (Online Travel Agency) működésére, valamint az előnyükre, illetvehátrányukra. Vizsgálni fogom az online marketing súlyát és fontosságát aturizmusban. Bemutatom az Up Hotelt, majd készítek egy SWOT analízist is.Jellemzem a hotel értékesítését és összehasonlítom az online utazási irodákfoglalási rendszerével. Kutatásom alkalmával mélyinterjút folytatok aszálloda igazgatójával, amely által megérthetem, hogy a szálloda hogyanviszonyul az OTAK-hoz.