Az OTA-s foglalások összehasonlítása az Up Hotel Budapest saját weblapos foglalási szokásaival
Saved in:
Main Author: | Dankó Richárd |
---|---|
Other Authors: |
Jankuné Dr. Kürthy Gyöngyi
Szabó Edit |
Kulcsszavak: | hotel marketing online OTA összehasonlító elemzés SWOT |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47197 |
Similar Items
OTA vs direkt foglalások - Szállodai foglalások átfogó elemzése
: Pap Csaba István
: Pap Csaba István
OTA és WEB honlapos foglalások értékelő elemzése
: Harsányi Fanni
: Harsányi Fanni
Digitalizáció a turizmusban az UP Hotel Budapest példáján keresztül
: Sánta Krisztina
: Sánta Krisztina
Az értékesítés és a foglalások komplex elemzése
: Varga Szabina
: Varga Szabina
Foglalások lemondásának előrejelzése mesterséges intelligencia alkalmazásával
: Somlai Blanka
: Somlai Blanka
Az online foglalási rendszerek jelentősége napjainkban
: Nagy Nikolett
: Nagy Nikolett
Számítógépes programok és foglalási rendszerek
: Bogda Edina
: Bogda Edina
Az Invia utazásközvetítő irodában történő foglalások feldolgozása és háttérfolyamatai
: Németh Brigitta
: Németh Brigitta
Foglalási rendszerek a szállodaiparban Működés és problémák
: Boda Bíbor Fanni
: Boda Bíbor Fanni
Utazás foglalási változások az egyes generációk vonatkozásában
: Pop Kitti
: Pop Kitti
Az egyéni online foglalási rendszer helye a Rubin Wellness & Conference Hotel sales tevékenységében
: Pásztor Kinga
: Pásztor Kinga
A szállodai értékesítés általános tevékenységei, az egyéni foglalások kezelése a Novotel Budapest Centrum példáján keresztül
: Rauch Viktória
: Rauch Viktória
A Hotel City Inn vendégvéleményeinek elemzése a netnográfia segítségével az online foglalási rendszer alapján
: Hovanecz Kitti
: Hovanecz Kitti
Starting up a Restaurant Business/Restaurant Entrepreneurship in Budapest
: Shoaib Hanif
: Shoaib Hanif
Szálláshely foglalási szokások korosztály és nemzetiség szerint
: Mezei Andrea Imola
: Mezei Andrea Imola
Pop-up Potentialities Effects of Pop-up Stores upon Brand Marketing
: Li Mingzu
: Li Mingzu
Az OTA-k szerepe Magyarországon
: Bayer Roland
: Bayer Roland
A direkt foglalási mód népszerűsítésének lehetőségei a Thon Hotels szállodalánc brüsszeli egységein keresztül bemutatva
: Mészáros Lili Vera
: Mészáros Lili Vera
Az "okos" turista megjelenése és foglalási szokásainak elemzése a turizmusban
: Schmutzer Vivien Brigitta
: Schmutzer Vivien Brigitta
Az online marketing hatása a belföldi wellness szállodák foglalási szokásaira
: Pap Karolina
: Pap Karolina
"Please, make up my room"- A Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace és a Kempinski Hotel Corvinus Budapest emeleti tevékenységének összehasonlító elemzése
: Sztrunga Tünde
: Sztrunga Tünde
Utazási, foglalási és tájékozódási szokások változása a turizmusban
: Orosz Gergely
: Orosz Gergely
Győri szállodaipar fejlődése 2000 óta, kiemelve a Hotel Famulus szállodát
: Tülk Barbara
: Tülk Barbara
A Stand-up Comedy kommunikációja
: Turcsányi Ágoston
: Turcsányi Ágoston
Establishment of a Start-Up company
: Nagy Dominik
: Nagy Dominik
A business mix változása a budapesti szállodapiacon az online foglalási rendszerek tükrében
: Galambos Gergely
: Galambos Gergely
Projekt follow-up bemutatkozik az „Erfolgreich prasentieren” munkacímű, német nyelvű prezentációs anyag
: Fodorné Balthazár Enikő
Published: (2008)
: Fodorné Balthazár Enikő
Published: (2008)
Foglalási szokások változása a Vaya Travel Utazási Iroda példáján keresztül
: Marlok Anikó
: Marlok Anikó
Az utazási irodák jövőjének vizsgálata, az online foglalások népszerűsége és a személyes kiszolgálás háttérbe szorulásának vizsgálata
: Balogh Krisztina
: Balogh Krisztina
Az OTA-k befolyása a budapesti szállodapiacon
: Deák Lilla Anna
: Deák Lilla Anna
Az Aranybánya Üdülőpark Front Office rendszerének bemutatása és árainak alakulása a foglalási oldalakon
: Demjén Csenge
: Demjén Csenge
Start-up, mint vállalkozás és szemlélet
: Zsohár Dániel
: Zsohár Dániel
The marketing activities of a start-up company
: Marics András
: Marics András
Magyar turisztikai Start up marketingkommunikációs eszközeinek hatásvizsgálata
: Vatamány Vivien
: Vatamány Vivien
A Pop-up házak piaci bevezetése Magyarországon
: Rosta Zita
: Rosta Zita
A Fitmeal, mint start-up vállalkozás felépítése
: Vezér-Tóth Balázs
: Vezér-Tóth Balázs
The process of making a restaurant from the ground up
: Fidy Mátyás
: Fidy Mátyás
Magyarország külkereskedelmi kapcsolatai az Európai Unióhoz történt csatlakozása óta
: Polgár Tibor
: Polgár Tibor
A magyar borpiac alakulása az Európai Uniós csatlakozás óta
: Opauszki Ede
: Opauszki Ede
MARKETING STRATEGIES FOR GEN Z IN THE USA, The Case of OTAs
: Halal Marian
: Halal Marian
Similar Items
-
OTA vs direkt foglalások - Szállodai foglalások átfogó elemzése
: Pap Csaba István -
OTA és WEB honlapos foglalások értékelő elemzése
: Harsányi Fanni -
Digitalizáció a turizmusban az UP Hotel Budapest példáján keresztül
: Sánta Krisztina -
Az értékesítés és a foglalások komplex elemzése
: Varga Szabina -
Foglalások lemondásának előrejelzése mesterséges intelligencia alkalmazásával
: Somlai Blanka