A Nespresso és a Café Frei marketingstratégiájának összehasonlítása

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Drotár Vanessza
Other Authors: Galambos Judit Zsuzsanna
Totth Dr. Gedeon
Format: Thesis
Kulcsszavak:ábraelemzés
élelmiszer
kávépiac
marketing
marketingstratégia
összehasonlító elemzés
SWOT-elemzés
vállalati marketing stratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47213

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg47213
005 20230907142423.0
008 230907suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Drotár Vanessza 
245 1 2 |a A Nespresso és a Café Frei marketingstratégiájának összehasonlítása  |c Drotár Vanessza  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban a kávék piacának két fontos szereplőjét, a Nespressot és a Frei Cafét vizsgálom. A kávék piacán is számos vállalkozás található, vannak nemzetközi és hazai szereplői is a piacnak, és erős a verseny. Szakdolgozatom célja, hogy összehasonlítsam a Nespresso és a Café Frei marketingstratégiáját, hogy megvizsgáljam a két márka ismertségét és kedveltségét a fogyasztók körében, valamint, hogy javaslatokat tegyek a két márka számára a marketingstratégiájuk javítása érdekében. Arra a kutatási kérdésre keresem a választ, hogy mennyire eredményes a Nespresso és a Café Frei marketingstratégiája. 
695 |a ábraelemzés 
695 |a élelmiszer 
695 |a kávépiac 
695 |a marketing 
695 |a marketingstratégia 
695 |a összehasonlító elemzés 
695 |a SWOT-elemzés 
695 |a vállalati marketing stratégiák 
700 1 |a Galambos Judit Zsuzsanna  |e ths 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47213/1/Drot%C3%A1r.Vanessza.diplomamunka.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47213/2/Szakdolgozat%20b%C3%ADr%C3%A1lat_Drot%C3%A1r%20Vanessza_k%C3%BCls%C5%91.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47213/3/Drot%C3%A1r%20Vanessza.pdf  |z Dokumentum-elérés