Az újszerű marketingkommunikációs megoldások és hatásai a fogyasztói és vásárlói magatartás trendjeire.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pető Tamás
További közreműködők: Lakatos-Báldy Dr. Zsuzsanna Marianna
Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
közösségi média
marketing
online marketing
vásárlói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47214
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom célja, hogy az újszerű marketingkommunikációs eszközökismertetése és bemutatása után megvizsgáljam, hogy az influenszerek milyenhatással lehetnek a fogyasztói és vásárlói magatartásra. Felépítésszempontjából írni fogok az online marketingről és a közösségi médiáról, amimindenképp napjaink egyik, ha nem a legmeghatározóbb marketing irányzata,hiszen bárki, bármilyen termék vagy szolgáltatás reklámozására, eladására tudjahasználni.