Az újszerű marketingkommunikációs megoldások és hatásai a fogyasztói és vásárlói magatartás trendjeire.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pető Tamás
További közreműködők: Lakatos-Báldy Dr. Zsuzsanna Marianna
Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
közösségi média
marketing
online marketing
vásárlói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47214

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg47214
005 20230907142425.0
008 230907suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Pető Tamás 
245 1 3 |a Az újszerű marketingkommunikációs megoldások és hatásai a fogyasztói és vásárlói magatartás trendjeire.  |c Pető Tamás  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom célja, hogy az újszerű marketingkommunikációs eszközökismertetése és bemutatása után megvizsgáljam, hogy az influenszerek milyenhatással lehetnek a fogyasztói és vásárlói magatartásra. Felépítésszempontjából írni fogok az online marketingről és a közösségi médiáról, amimindenképp napjaink egyik, ha nem a legmeghatározóbb marketing irányzata,hiszen bárki, bármilyen termék vagy szolgáltatás reklámozására, eladására tudjahasználni. 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a közösségi média 
695 |a marketing 
695 |a online marketing 
695 |a vásárlói magatartás 
700 1 |a Lakatos-Báldy Dr. Zsuzsanna Marianna  |e ths 
700 1 |a Oravecz Titanilla Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47214/1/Szakdolgozat%20PT.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47214/2/SZDB%C3%ADr%C3%A1latPet%C5%91.Tam%C3%A1s.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47214/3/Pet%C5%91%20Tam%C3%A1s.docx.pdf  |z Dokumentum-elérés