Borfogyasztási szokások és a BalatonBor márka ismertetése, marketingkommunikációja a magyar borpiacon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Jankó Zsombor
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Kulcsszavak:borkultúra
bormarketing
marketingkommunikáció
marketingkutatás
márka
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47216
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatom első fejezetében elméleti alapokon keresztülfoglalkozom a marketingkommunikáció jelentésével, jelentőségével, valamintfontosabb eszközeivel, illetve még kitérek a bormarketing fontosabb fogalmairaés az általános borfogyasztási szokásokra a közelmúltba, amiben Totth ésSzolnoki kutatása fog segíteni. A második fejezetben bemutatom még a BalatonBorfelépítését, mint márka, és kitérek a 2021-ben BalatonBort csináló pincékonline és offline marketingkommunikációjára.A dolgozatom középső részében közlöm a kutatásom módszerét,az eredményeket és azoknak elemzését a borfogyasztási szokásokról és aBalatonBor regionális márka jelenlegi helyzetéről a piacon, valamint ahipotézisek is elfogadásra vagy elutasításra kerülnek. Végül ismertetem alevont következtetéseket és javaslataimat és megfogalmazok egy összefoglalást adolgozat zárásaként.