Borfogyasztási szokások és a BalatonBor márka ismertetése, marketingkommunikációja a magyar borpiacon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Jankó Zsombor
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Kulcsszavak:borkultúra
bormarketing
marketingkommunikáció
marketingkutatás
márka
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47216

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg47216
005 20230907142435.0
008 230907suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Jankó Zsombor 
245 1 0 |a Borfogyasztási szokások és a BalatonBor márka ismertetése, marketingkommunikációja a magyar borpiacon  |c Jankó Zsombor  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozatom első fejezetében elméleti alapokon keresztülfoglalkozom a marketingkommunikáció jelentésével, jelentőségével, valamintfontosabb eszközeivel, illetve még kitérek a bormarketing fontosabb fogalmairaés az általános borfogyasztási szokásokra a közelmúltba, amiben Totth ésSzolnoki kutatása fog segíteni. A második fejezetben bemutatom még a BalatonBorfelépítését, mint márka, és kitérek a 2021-ben BalatonBort csináló pincékonline és offline marketingkommunikációjára.A dolgozatom középső részében közlöm a kutatásom módszerét,az eredményeket és azoknak elemzését a borfogyasztási szokásokról és aBalatonBor regionális márka jelenlegi helyzetéről a piacon, valamint ahipotézisek is elfogadásra vagy elutasításra kerülnek. Végül ismertetem alevont következtetéseket és javaslataimat és megfogalmazok egy összefoglalást adolgozat zárásaként. 
695 |a borkultúra 
695 |a bormarketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a marketingkutatás 
695 |a márka 
700 1 |a Oravecz Titanilla Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47216/1/Borfogyaszt%C3%A1si%20szok%C3%A1sok%20%C3%A9s%20a%20BalatonBor%20m%C3%A1rka%20ismertet%C3%A9se%2C%20marketingkommunik%C3%A1ci%C3%B3ja%20a%20magyar%20borpiacon.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47216/2/Jank%C3%B3%20Zsombor.pdf  |z Dokumentum-elérés