Nyereményjáték a marketingben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pásztor Mónika Bea
További közreműködők: Harsányi Dávid
Kulcsszavak:fmcg
kódfeltöltés
marketing
mechanizmus
nyereményjáték
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47223
Leíró adatok
Kivonat:A záródolgozatom bemutatja, ahol a gyakorlati helyemet töltöttem egy reklámügynökségnél.Ahhoz, hogy szakirodalmi áttekintésem érthetőbb legyen, bemutattam egy FMCG szektorban tevékenykedő italmárkát forgalmazó cég nyereményjátékát, és azt ezt tervező és lebonyolító magyar tulajdonú promóciós ügynökséget. Ezzel rávilágítottam az ügynökségek működésére is. Fontosnak tartottam még kiemelni a jó nyereményjáték karakterisztikáit, hiszen ezen információk támasztották alá a hipotézisemet.A hipotézisem alátámasztja, hogy nincs olyan fogyasztó aki ne vett volna részt valamilyen játékban.A nyereményjátékban résztvevők többsége, a kódfeltöltős játékokat részesítik előnyben, más opciókkal szemben. (kutatásommal alátámasztom)