Nyereményjáték a marketingben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pásztor Mónika Bea
További közreműködők: Harsányi Dávid
Kulcsszavak:fmcg
kódfeltöltés
marketing
mechanizmus
nyereményjáték
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47223

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg47223
005 20230907142446.0
008 230907suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Pásztor Mónika Bea 
245 1 0 |a Nyereményjáték a marketingben  |c Pásztor Mónika Bea  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A záródolgozatom bemutatja, ahol a gyakorlati helyemet töltöttem egy reklámügynökségnél.Ahhoz, hogy szakirodalmi áttekintésem érthetőbb legyen, bemutattam egy FMCG szektorban tevékenykedő italmárkát forgalmazó cég nyereményjátékát, és azt ezt tervező és lebonyolító magyar tulajdonú promóciós ügynökséget. Ezzel rávilágítottam az ügynökségek működésére is. Fontosnak tartottam még kiemelni a jó nyereményjáték karakterisztikáit, hiszen ezen információk támasztották alá a hipotézisemet.A hipotézisem alátámasztja, hogy nincs olyan fogyasztó aki ne vett volna részt valamilyen játékban.A nyereményjátékban résztvevők többsége, a kódfeltöltős játékokat részesítik előnyben, más opciókkal szemben. (kutatásommal alátámasztom) 
695 |a fmcg 
695 |a kódfeltöltés 
695 |a marketing 
695 |a mechanizmus 
695 |a nyereményjáték 
700 1 |a Harsányi Dávid  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47223/1/Nyereme%CC%81nyja%CC%81te%CC%81k%20a%20marketingben%20Pa%CC%81sztor%20Mo%CC%81nika.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47223/2/P%C3%A1sztor%20M%C3%B3nika%20Nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47223/3/Biralat_Pasztor_Monika.pdf  |z Dokumentum-elérés