A K-pop jelenléte és hatása Dél-Korea nyilvános diplomáciájában
Elmentve itt :
Szerző: | Szabó Laura |
---|---|
További közreműködők: |
Bancsik György
Krasztev Dr. Péter Lajos |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | attitűdvizsgálat Dél-Korea Hallyu k-pop kultúra nyilvános diplomácia országmárkázás public diplomacy |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47226 |
Hasonló tételek
A K-pop jelenléte Dél-Korea nyilvános diplomáciájában és azon túl
: Szabó Laura
: Szabó Laura
Dél-Korea kulturális turizmusa a k-pop és a k-drámák hatására
: Farkas Cintia
: Farkas Cintia
A k-pop és a közösségi média szerepe Dél-Korea turisztikai vonzerejében
: Járosi Kitti Dominika
: Járosi Kitti Dominika
A szórakoztatóipar és a koreai pop hatása Dél-Korea turizmusára
: Majoros Luca
: Majoros Luca
The effect of K-pop on South Korea’s inbound tourism and destination image
: Bicskei Bianka
: Bicskei Bianka
Dél-Koreai lemezkiadók marketing stratégiája és a K-pop rajongók fogyasztói magatartása
: Zlatzky Fruzsina Virág
: Zlatzky Fruzsina Virág
Dél-Korea kulturális turizmusa
: Király Vivien Julianna
: Király Vivien Julianna
Dél-Korea turizmusának fejlődése
: Parócziné Marxreiter Viktória Vivien
: Parócziné Marxreiter Viktória Vivien
"Hallyu-hatás" – a K-pop térhódítása
: Fikó Alexa
: Fikó Alexa
Magyarország és Dél-Korea kapcsolatainak elemzése
: Sallai Zsuzsanna
: Sallai Zsuzsanna
Understanding K-pop and the reasons for its global success
: Vo Hoang Khanh Linh
: Vo Hoang Khanh Linh
Szövetkezetek szerepe Dánia és Dél-Korea agrárgazdaságában
: Neszmélyi György Iván
Megjelent: (2016)
: Neszmélyi György Iván
Megjelent: (2016)
Dél-Korea puha hatalmának ereje, országmárkázás bálványokkal
: Terjékné Bálint Gyöngyi
: Terjékné Bálint Gyöngyi
Dél-Korea és Magyarország diplomáciai és gazdasági kapcsolatai
: Dobó Levente István
: Dobó Levente István
K-Pop 4E azaz a kreatív és kulturális ipari marketing-mix elemeinek bemutatása a dél-koreai popzenében (K-Popban) és filmsorozatoknál (K-drámáknál) használt marketing eszközök példáján keresztül =K-POP 4E - INTRODUCTION OF THE MARKETING-MIX OF THE CREATIVE AND CULTURAL INDUSTRY THROUGH THE EXAMPLES OF THE MARKETING ASSETS USED IN THE SOUTH KOREAN POP MUSIC (KPOP) AND TV SERIES (K-DRAMAS)
: Gajzágó Éva Judit
Megjelent: (2021)
: Gajzágó Éva Judit
Megjelent: (2021)
Nyilvános - nő - kép A nő és a nyilvánosság viszonyának újragondolása
: Meszes Tímea
: Meszes Tímea
Magyarország és Dél-Korea nemzetközi, illetve gazdasági kapcsolat rendszerének bemutatása
: Masud Viktória
: Masud Viktória
Az esküvők világa Kelet-Ázsia országaiban (Japán, Kína, Dél-Korea)
: Tibori Teodóra Viktória
: Tibori Teodóra Viktória
Twiplomacy - Nyilvános diplomácia a közösségi médiában
: Fehér Petra Regina
: Fehér Petra Regina
Pop-up Potentialities Effects of Pop-up Stores upon Brand Marketing
: Li Mingzu
: Li Mingzu
Pop-up vagy Pop down Szezonális áruházak a magyar piacon
: Farkas Kira Zoé
: Farkas Kira Zoé
Assessing Fan Preferences in K-Pop Idols' Image and Identities and Their Implications for Effective Marketing Strategies
: Khuc Thi Hue Chi
: Khuc Thi Hue Chi
Dél-Korea kulturális diplomáciájának bemutatása, különös tekintettel kapcsolatára a Hallyu jelenségével
: Zergényi Vivien
: Zergényi Vivien
Dél-korea nemzeti kultúrájának befolyása a marketingkommunikációra, valamint a BTS-el való kollaboráció hatása
: Vigh Zsófia
: Vigh Zsófia
A zene hatása az országimázsra Dél-Korea és a K-Pop példája
: Krizsán Virág
: Krizsán Virág
Hogyan hódította meg a K-pop a világot? Nemzetközi marketingstratégiák és kulturális hatások
: Varga Vivien
: Varga Vivien
Eltérések és hasonlóságok a pénzügyi instrumentumokban Magyarország és Dél-Korea pénzügyi számláiban
: Ilyés Csaba, et al.
Megjelent: (2018)
: Ilyés Csaba, et al.
Megjelent: (2018)
Dél-Korea világörökségi vonzerőinek bemutatása és megjelenése a magyar utazási irodák kínálatában
: Oláh Petra Dorina
: Oláh Petra Dorina
Nagyvállalati nyilvános kulcsú infrastruktúra kialakítása Microsoft alapokon
: Gáborik István
: Gáborik István
A Budapesti nyilvános illemhelyek hiánya és annak hatása a főváros turizmusára
: Nagy Dávid
: Nagy Dávid
Egy értékpapír nyilvános kibocsátásának és tőzsdei bevezetésének folyamata
: Galló Linda
: Galló Linda
Előrejelezhető-e a fizetésképtelenség a nyilvános számviteli információk alapján?
: Hoffmann András
: Hoffmann András
Kinek a legfontosabb a biztonság? Dél-Korea vezető szerepe az AEO programok kölcsönös elismerésében
: Hrabovszki Ágnes Zsuzsa
Megjelent: (2014)
: Hrabovszki Ágnes Zsuzsa
Megjelent: (2014)
Japán és Dél-Korea gazdasági fejlődése az óriásvállalatok segítségével, különös tekintettel a Sony és Samsung cégcsoportokra
: Lengyel Szilvia
: Lengyel Szilvia
Amerikai nyilvános részvénykibocsátások (IPO) elemzése egy fiktív befektetési vállalkozáson keresztül
: Fekete Dávid
: Fekete Dávid
A Pop-up házak piaci bevezetése Magyarországon
: Rosta Zita
: Rosta Zita
The Korea-Japan Tourism Paradox
: Cho Soomin
: Cho Soomin
Development policy instruments in the Republic of Korea The role of development banks in Korea
: Neszmélyi György Iván
Megjelent: (2018)
: Neszmélyi György Iván
Megjelent: (2018)
A lisszaboni Pop Cereal Café budapesti bevezetésének terve
: Joszevics Anita
: Joszevics Anita
Forrásbővítés értékpapír nyilvános kibocsátásával a válság idején, egy választott cég példáján keresztül
: Péli Ákos
: Péli Ákos
Hasonló tételek
-
A K-pop jelenléte Dél-Korea nyilvános diplomáciájában és azon túl
: Szabó Laura -
Dél-Korea kulturális turizmusa a k-pop és a k-drámák hatására
: Farkas Cintia -
A k-pop és a közösségi média szerepe Dél-Korea turisztikai vonzerejében
: Járosi Kitti Dominika -
A szórakoztatóipar és a koreai pop hatása Dél-Korea turizmusára
: Majoros Luca -
The effect of K-pop on South Korea’s inbound tourism and destination image
: Bicskei Bianka